کد خبر : 13222
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اسفند 1394 - 17:05

پیا م فرماندار شهرستان فلاورجان برای حضور پرشور ونشاط در انتخابات ۷اسفند ماه ۹۴

پیا م  فرماندار شهرستان فلاورجان برای حضور پرشور ونشاط در انتخابات ۷اسفند ماه ۹۴ باسمه تعالی امام خمینی (ره):وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند. مقام معظم رهبری :هرکس به عزت ایران اسلامی علاقمند است در این انتخابات شرکت کند. ریاست محترم جمهوری : مردم عزیز ایران ‌‍؛کشور،امروز

پیا م  فرماندار شهرستان فلاورجان برای حضور پرشور ونشاط در انتخابات ۷اسفند ماه ۹۴
528
باسمه تعالی
امام خمینی (ره):وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند.
مقام معظم رهبری :هرکس به عزت ایران اسلامی علاقمند است در این انتخابات شرکت کند.
ریاست محترم جمهوری : مردم عزیز ایران ‌‍؛کشور،امروز به رأی شما نیاز دارد.
مشارکت گسترده ی همه اقشار ملت فارغ از سلایق سیاسی در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن, آغاز سی و هشتمین بهار آزادی, برگ زرینی از همدلی و همزبانی مردم در حفظ ارزش های نظام و اعلام آمادگی ملت برای حراست از دست آوردهای انقلاب اسلامی و حضوری موثر در عرصه سر نوشت ساز انتخابات هفتم اسفند بود, انتخاباتی که تجلی بخش حضور مردمی است که ۳۷ سال پیش به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفتند تا با پشتیبانی خود از همان روزهای آغازین، ارزشهای والای الهی را که با حاکمیت طاغوت و طاغوتیان رنگ باخته بود، جانی دو باره بخشند.
همگان می دانند که در نتیجه تدبیر و اندیشه بلند مقام معظم رهبری, امروزه ایران اسلامی در اوج قله های افتخار است و توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری به یاس مبدل کرده است. به همین دلیل حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه ، علاوه بر اینکه دشمنان را ناامید و مأیوس می سازد, در صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران،اقتدار و امنیت ملی و عزت جهانی نیز بسیار موثر است. لذا، از عموم مردم شهرستان فلاورجان بویژه روحانیت جلیل القدر،مسئولین سخت کوش، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران،آزادگان،کشاورزان سخت کوش و سایر اقشار مردم همیشه در صحنه شهرستان دعوت به عمل می آید تا فارغ از تمام سلایق سیاسی و با اتحاد و یکپارچگی در پای صندوق های رأی حاضر شده و با رأی خود,آینده پر امید کشور را رقم زده؛دشمنان انقلاب و اسلام را بیش از پیش مأیوس و بار دیگر قدرت و اتحاد و اراده خود را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزایند .
اصغر هدایت
فرماندار شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc