کد خبر : 24955
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 1:06

ساماندهی، تقویت و گسترش جلسات قرآن خانگی در سال جاری

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان از ساماندهی، تقویت و گسترش جلسات قرآن خانگی در سال جاری خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پنجاه و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان گفت: ساماندهی، تقویت

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان از ساماندهی، تقویت و گسترش جلسات قرآن خانگی در سال جاری خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پنجاه و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان گفت: ساماندهی، تقویت و گسترش جلسات قرآن سنتی خانگی در اولویت برنامه‌های سال جاری شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان اصفهان است.
وی از دیگر برنامه‌های اولویت دارد در این حوزه را تربیت مربی و داور در رشته‌های تخصصی خواند و افزود: این کار با برنامه ریزی انجام و در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد.
مدیر دفتر قرآن و عترت استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهرستان فلاورجان دارای بیش از ٣٢ مرکز فعال قرآنی است که در قالب موسسات فرهنگی قرآن و عترت، خانه‌های قرآن شهری و روستایی فعالیت می‌کنند.
 
حجت الاسلام یعقوبی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تشریح موفقیت‌های استان اصفهان در پانزدهمین آزمون قرآن کشور افزود: شهرستان فلاورجان رتبه هفتم را در این آزمون در سطح استان کسب کرد و امید است با توجه به تعداد قرآن آموزان این شهرستان، رتبه فلاورجان در سال ٩۶ بالاتر از رتبه فعلی باشد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc