کد خبر : 31031
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 8:00

ائمه جمعه شهرهای فلاورجان وقهدریجان:

گزیده ای ازخطبه های نمازجمعه درشهرهای فلاورجان وقهدریجان

گزیده ای ازخطبه های نمازجمعه درشهرهای فلاورجان وقهدریجان
بسیج یک نیروی مخلص، متدین، کارآمد و فداکاری است که امید مسلمانان جهان بوده و مایه‌ امید همه دوستان انقلاب اسلامی و مایه یأس و وحشت دشمنان اسلام است.بسیج تداعی‌کننده شور و تلاش و نشاط و خستگی‌ناپذیری است و مکتبی و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی است که نماد حضور ملی و مقاومت ملی و آگاهانه یک ملت بوده است.

حجت‌الاسلام محمد قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد:

امام جمعه فلاورجان با اشاره به هفته بسیج و ۵ آذرماه روز بسیج مستضعفین گفت: بسیج سازمانی فراگیر، پویا، خدمت‌رسانی بی‌منت بوده که در هر عرصه‌ای وارد شد به توفیق الهی موفق بوده و خوب ظاهر شده است و این شامل تمامی زمینه‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: بسیج یک نیروی مخلص، متدین، کارآمد و فداکاری است که امید مسلمانان جهان بوده و مایه‌ امید همه دوستان انقلاب اسلامی و مایه یأس و وحشت دشمنان اسلام است.

قدوسی بیان داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی، نگاهی خاص و ناب اسلامی است که ذره‌ای شائبه ندارد و رأس آن تفکر و ریا و ترس از دشمن جایگاهی ندارد راحتی و آسایش و خودخواهی و خودمحوری و سستی نسبت به وظایف شرعی معنا ندارد و قدرت نرمی است که هیچ قدرتی در برابرش نمی‌تواند بایستد و شکستش قطعی است.

وی در پایان بیان داشت: شجره خبیث داعش باهمت و مجاهدت جبهه‌ انقلاب اسلامی و تلاش و فداکاری بسیجیان جهان اسلام این پیروزی به دست آمد که باید سپاسگزار خداوند بود که رسوایی بزرگی برای جبهه استکبار شد و ضربه‌ سهمگینی به آنان وارد شد و آنان که به دنبال اختلاف و ایجاد تفرقه در جهان اسلام بودند، رسوا شدند.
 
حجت‌الاسلام قاسم هاشمی  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قهدریجان ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: قدرت اندیشه و عواطف از ویژگی‌های انسان است و هر چقدر افراد قدرت اندیشه داشته باشند از مهارت کلامی بیشتری برخوردار هستند.

وی بیان داشت: بسیج تداعی‌کننده شور و تلاش و نشاط و خستگی‌ناپذیری است و مکتبی و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی است که  نماد حضور ملی و مقاومت ملی و آگاهانه یک ملت بوده است.

هاشمی تأکید کرد: بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان رعب آفرین است که اگر می‌خواهیم عزت ملی ما پایدار و ماندگار بماند روحیه و فرهنگ بسیجی در مسئولین موج بزند، مهم‌ترین وظیفه بسیج ترویج فضایل اخلاقی سیاسی اجتماعی نظامی تقویت معنویت در جامعه و راهنمایی دلسوزانه نسل جوان کشور به‌ سوی حق و حقیقت تفکر بسیجی باانگیزه عشق و ایمان و پیشرو بودن مجاهدانه برای کشور بوده که نیاز امروز و فردای جامعه است.

هاشمی با اشاره به پیروزی محور مقاومت علیه داعش اضافه کرد: شکست داعش یعنی شکست سیاست‌های آمریکا که یکی از سیاست‌های قطعی آمریکا و متحدانش اسلام‌ستیزی بوده و ایران ستیزی و شیعه هراسی را مبنای فکری خود قرار داده بودند که به یاری و لطف خدا سرنگون شدند.

وی در پایان با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از مناطق زلزله‌زده اذعان داشت: علت این سفر هم ابراز همدردی و نشان دادن توجه به این عزیزان بود و هم باعث دریافت گزارش دقیق و میدانی و اکتفا نکردن به گزارش‌های کاغذی شد، که چه صحنه‌های زیبایی خلق شد که تا ابد ماندگار خواهد بود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc