کد خبر : 32058
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 - 16:58

شهرستان فلاورجان

تاکید ائمه جمعه شهرستان فلاورجان بر تبعیت از ولایت فقیه به عنوان مهمترین عامل حفظ نظام اسلامی

تاکید ائمه جمعه شهرستان فلاورجان بر تبعیت از ولایت فقیه به عنوان مهمترین عامل حفظ نظام اسلامی
ائمه جمعه شهرهای مختلف فلاورجان در خطبه های نمازجمعه، ضمن قدردانی از هوشیاری مردم ایران در مقابله با توطئه های دشمنان، بر تبعیت از ولایت فقیه به عنوان مهمترین عامل حفظ نظام اسلامی تاکید کردند.

نمازجمعه شهرهای مختلف شهرستان فلاورجان همزمان با سراسر کشور، امروز /جمعه/ نیز درشهرهای کوچک و بزرگ  با حضور مردم مومن برگزار شد.
ائمه جمعه شهرهای مختلف در خطبه های این هفته بیشتر به موضوع اغتشاش برخی ایادی استکبار جهانی با سوء استفاده از اعتراض های مردمی پرداختند و از آگاهی ملت ایران در مقابله با این توطئه قدردانی کردند.
آنها با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی از شهرهای بزرگ کشور، گفتند: کسانی که به مقدسات و هویت این مردم اهانت می کنند، جزو عوامل فتنه و استکبار هستند و مبارزه با فتنه باید در جامعه نهادینه شود.
ائمه جمعه شهرهای فلاورجان با تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه به عنوان مهمترین عامل حفظ نظام اسلامی درمیان توطئه های بیشمار دشمنان، گفتند: مردم ایران نیز به خوبی این مهم را درک کرده و در حوادث مهم آن را نشان داده اند.آنها با قدردانی از بصیرت مثال زدنی ملت ایران  در مقابله با اغتشاشگران روزهای اخیر به خوبی دیده شد  مردم ایران با آمدن به صحنه مقابله، حماسه دیگری را خلق کردندزیرا این انقلاب با هوشیاری جوانان وخون شهدا بیمه شده و هیچ حرکتی نمی تواند به این انقلاب ضربه بزند..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc