کد خبر : 33405
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1397 - 12:39

بمناسبت سال 1397

نماینده مردم فلاورجان فرارسیدن نوروز سال ۹۷ را تبریک گفت

نماینده مردم فلاورجان فرارسیدن نوروز سال ۹۷ را تبریک گفت
موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان (شهرستان شهدای خط شکن )وعضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پیامی فرارسیدن نوروز و تحویل سال ۹۷ را تبریک گفت.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پیامی در فرار رسیدن سال جدید را تبریک گفت، متن پیام نوروزی سید ناصر موسوی لارگانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
تقارن حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت را با بهار معنویت و ماه رجب المرجب گرامی داشته و شهادت صاحب زیارت جامعه کبیره حضرت هادی الامم امام علی النقی (ع) را تسلیت عرض می نمایم .
انشاء الله به برکت این تقارن با سعادت، سالی سرشار از وفاق ، محبت ، وحدت ، همت ، معنویت، موفقیت و عزت پیش روی ملت قهرمان ایران اسلامی باشد . این ایام مبارک را به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم ولایتمدار استان اصفهان و روستاها و شهرهای شهرستان فلاورجان تبریک عرض می نمایم .
سال ١٣۹۷ از سوی رهبر حکیم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای سال « حمایت از کالای ایرانی » نامگذاری شده است .
واقعیت آن است که چه بخواهیم و چه نخواهیم گرایش به سمت مصرف کالاهای خارجی در کشور ما فزونی یافته و آثار و عوارض این فرهنگ غلط در همه جنبه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و حتی سیاسی کشور قابل مشاهده است.
یکی از ریشه های آن ، تجمل گرایی و مدگرایی کاذب و دلخوشی به برندهاست . برای اصلاح این عادت ناپسند و سوء باید ملت و دولت دست در دست هم داده و با حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان و خرید کالای باکیفیت ایرانی ، زمینه ساز دستیابی به اهداف مبارک این نامگذاری باشند مسیری که پیش از این برخی ملتهای مقاوم نظیر ژاپن در دهه های گذشته طی کردند.
قوای سه گانه در سال ٩۷ باید با وحدت ، زمینه ساز حمایت از کارآفرینان و افزایش کیفیت و کاهش قیمت کالاهای داخلی باشند . تاکید بر توسعه صادرات ، کنترل واردات ، کاهش قاچاق ، مقابله با قاچاق سازمان یافته ، تسهیل فضای کسب و کار و همچنین حمایت عملی بانکها و بازار سرمایه از تولید باید سرلوحه اقدامات مسئولین قرار گیرد .
در پایان مجددا عید نوروز را به مردم قدرشناس استان اصفهان تبریک عرض نموده و ضمن استعانت از درگاه ایزد منان برای توفیق خدمت رسانی بیشتر ، از شما موکلین مومن و خداجو درخواست دعای خیر برای این خادم سراپاتقصیر می نمایم . امیدوارم همچون یک دهه گذشته مشمول دعاهای خیر شما عزیزان قرار بگیرم . انشاء ا… سال جدید سال ظهور حضرت صاحب الامر حجه ابن الحسن (عج) باشد .
و العاقبه للمتقین
سید ناصر موسوی لارگانی
نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان
اول فروردین ١۳۹۷.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc