کد خبر : 36199
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 8:46

متین پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان شد.

متین پور مدیرکل  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان شد.
محمدرضا متین‌پور با حکم پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان اصفهان منصوب و جایگزین محمدرضا شیران شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) محمدرضا متین‌پور را به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان منصوب کرد.

فتاح در متن حکم انتصاب مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان آورده است: راهبرد بنیادی و محوری کمیته امداد، رسیدگی به امور نیازمندان با حفظ عزت و کرامت انسانی آن‌ها و تقویت ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی در خانواده، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی، توانمندسازی و شکوفایی استعداد‌ها و تأمین خوداتکایی با رشد ایمانی و اعتقادی مددجویان است.

رئیس کمیته امداد با تأکید بر شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی افزوده است: لازم است با نگاهی نوآورانه، ایجاد نشاط در میان کارکنان، نظارت کامل بر سطوح اداری، استفاده حداکثری از منابع مردمی، پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی زمینه رشد و بالندگی جامعه تحت حمایت در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی فراهم شود.

متین پور با مدرک کارشناسی ارشد مکانیک، پیش‌ازاین قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان بود و سابقه جانشینی مدیرکل صنعت بشیر، مدیریت پروژه مصلا بزرگ اصفهان و پژوهشگر ارشد پژوهشکده الکترواپتیک و لیزر صا ایران را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است حمیدرضا شیران نیز طی حکمی از سوی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان تهران منصوب شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc