کد خبر : 37684
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 بهمن 1397 - 9:10

ایستگاه سلامت در امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برپا شد

ایستگاه سلامت در امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان  برپا شد

 احمد آزادگی اظهار داشت: براساس هماهنگی های به عمل آمده به مناسبت دهه فجر و همچنین در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش ایستگاه سلامتی در جوار حرم مطهر امامزاده عظیم الشان سید محمد(ع) قهدریجان شهرستان مبارکه برپا شده بود که در این ایستگاه سلامت ۸ نفر از پزشکان متخصص به ویزیت رایگان زائران این امامزاده

 احمد آزادگی اظهار داشت: براساس هماهنگی های به عمل آمده به مناسبت دهه فجر و همچنین در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش ایستگاه سلامتی در جوار حرم مطهر امامزاده عظیم الشان سید محمد(ع) قهدریجان شهرستان مبارکه برپا شده بود که در این ایستگاه سلامت ۸ نفر از پزشکان متخصص به ویزیت رایگان زائران این امامزاده جلیل القدر پرداختند.

وی در ادامه افزود: این ایستگاه سلامت با همکاری بسیج پزشکان سپاه پاسداران شهرستان در روز جمعه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۶بعدازظهر در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برپا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: در ایستگاه سلامت غربالگری به همراه کنترل قند و… توسط پزشکان متخصص انجام شد.

احمد آزادگی گفت: آستان مقدس امامزاده سیدمحمد (علیه السلام) در شهرستان فلاورجان، بخش قهدریجان و در شهر قهدریجان واقع شده است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc