کد خبر : 419
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1393 - 19:48

بیانیه مهم نماینده مردم شهرستان فلاورجان سید ناصر موسوی لارگانی خطاب به ملت آگاه

بیانیه مهم نماینده مردم شهرستان فلاورجان سید ناصر موسوی لارگانی خطاب به ملت آگاه

بیانیه مهم نماینده مردم شهرستان فلاورجان خطاب به ملت آگاه به گزارش فالنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان   بسم ا… الرحمن الرحیم       مردم شریف و عزیز شهرستان فلاورجان ؛       با تقدیم سلام       فرارسیدن ایام ا… دهه فجر وسالروز پیروزی

بیانیه مهم نماینده مردم شهرستان فلاورجان خطاب به ملت آگاه

به گزارش فالنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان  

بسم ا… الرحمن الرحیم

 

 

 

مردم شریف و عزیز شهرستان فلاورجان ؛

 

 

 

با تقدیم سلام

 

 

 

فرارسیدن ایام ا… دهه فجر وسالروز پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) راخدمت مقام معظم رهبری و ملت انقلابی ایران اسلامی به خصوص مردم قدرشناس و ولایتمدار شهرستان فلاورجان تبریک عرض می نمایم.

 

 

 

در شرایطی که امروز دولت یازدهم سفر استانی دو روزه خود به استان اصفهان را به پایان رسید ؛ دوست داشتم بنده نیز مردم شهید پرور و انقلابی استان اصفهان را در میدان امام خمینی اصفهان زیارت میکردم و در جلسات مختلف دولت در دو روز گذشته نظیر شورای اداری و نشست های دیگر حضور یابم ؛ اما برخی رفتارها ، گفتارها و سکنات دولتمردان در سطوح مختلف باعث شد تا برای حفظ اعتبار و حرمت مردم شهیدپرور ، مهربان ، فهیم و عزیز شهرستان فلاورجان از همراهی با دولت در این سفر خودداری کنم .

 

 

 

 

 

با توجه به اینکه احتمالا از فردا برخی افراد خواسته و ناخواسته و بعضا از سر بی تقوایی با ترویج شایعات فراوان در میان مردم عزیز شهرستان و استان باعث آلوده شدن فضا می شوند برخود لازم دیدم برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی مختصر ارائه نمایم .

 

 

 

دولت یازدهم پس از هفت سال خشکی کامل رودخانه ، به خاطر جاری کردن فصلی آب در رودخانه، بر سر مردم شهید پرور استان منت فراوانی گذاشت . اما خیلی زود ، این جاری کردن دو ماهه آب در زاینده رود با تصمیم غلط دولت مبنی بر انحراف رودخانه از مسیر اصلی اش در محدوده شهرستان فلاورجان به کام مردم غالبا کشاورز شهرستان تلخ شد . این دوستان از صبوریِ مردم نجیبِ شهرستان فلاورجان سوء استفاده کرده و دست به این تبعیض غیر انسانی زدند .

 

 

 

در دو هفته گذشته بارها از مسئولین مختلف کشوری سئوال کردم که واقعا چه تفاوتی بین مردم اصفهان و فلاورجان وجود دارد که دولت یازدهم آب را به روی مردم فلاورجان بستند و آقای رئیس جمهور و وزیر نیرو و استاندار اصفهان علیرغم اطلاع خم به ابرو نیاوردند.

 

 

 

وزارت نیرو و استانداری اصفهان بی دلیل آب را از مسیر اصلی خود منحرف کردند تا زمینهای تشنه فلاورجان، تشنه تر شوند . حال این دولتمردان با چه رویی قصد داشتند در چهره مظلوم و معصومانه مردم شهرستان فلاورجان بنگرند . آیا از پدران و مادران سه شهید و چهارشهید داده خجالت نکشیدند. آیا از روی جوانان عزیزی که با هزار امید و آرزو به آنها امید بسته اند خجل نیستند .

 

 

 

آقایان دولتمرد ! اگر به خاطر سئوالاتی که بنده بر حسب وظیفه قانونی ام و به خاطر تخلفات متعدد وزیر نیرو از ایشان طرح کرده ام آب را به روی مردم بستید باید به حال این مملکت و دولت ، زار زار گریست . کاش شهامت داشتید و به مردم می گفتید که به چه دلیلی آب را بستید . مگر محیط زیست شهرستان فلاورجان نابود نشده؟ آقای روحانی ! آیا فقط مردم شهر اصفهان دچار افسردگی هستند ؟ آقای روحانی ، آیا فقط مردم شهر اصفهان دچار بیماری روحی شده اند ؟

 

 

 

آقای روحانی شما که مدعی حقوقدانی هستید ، بدانید که با این تبعیضی که دولت شما خواسته یا ناخواسته در میان مردم فلاورجان و اصفهان قائل شده مردم شریف ، متدین ، فهیم ، غیور ، نجیب و صبور شهرستان فلاورجان نسبت به تصمیمات و عملکرد دولت تدبیر و امید کاملا ناامید شده اند.

 

 

 

مردم شهرستان ما در زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس هر آن چه در چنته داشتند بدون هیچ چشم داشتی تقدیم سرزمین و انقلابشان کردند . کاش من و شما که همواره سر سفره این مردم بوده و هستیم کمی به فکر دردهای این مردم صبور بودیم .

 

 

 

 

 

آقای رئیس جمهور ! بنده در اعتراض به این رفتارهای غلط و عدم صداقت برخی مدیران دولت صادق شما در سفر استانی دولت به اصفهان حاضر نشدم .

 

 

 

 

 

مردم در رسانه ها هر روز چهره های دلنشین مسئولین را مشاهده می کنند آنها انتظار دارند که دولتی که با صرف هزینه های میلیاردی به یک استان سفر می کند دستاوردی برای آن استان داشته باشد نه اینکه تکمیل و بهره برداری از مترو و مصلی و ورزشگاه و راه و قطار سریع السیر و بیمارستان و دهها پروژه ملی دیگر در استان اصفهان به افسانه های کودکان دو نسل اخیر ما بدل شود .

 

 

 

در پایان از محضر مردم عزیز شهرستان فلاورجان که هفت سال است مدال خادمی و نوکری آنها در خانه ملت را بر گردن دارم به خاطر کوتاهی و قصور برخی مدیران اجرایی عذرخواهی می کنم . انشاء الله دفاع از حقوق شما عزیزان را ادامه خواهم داد .

 

 

 

ای که دستت می رسد کاری بکن               پیش از آن کز تونیاید هیچ کار

 

 

 

(( اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ))

 

 

 

والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته

 

 

 

سید ناصر موسوی لارگانی

 

نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان

 

در دوره های هشتم و نهم مجلس

 

و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

 

 

 

شانزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۳

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc