کد خبر : 43594
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 21:56

ورودی شهرستان فلاورجان ازسمت خمینی شهر -زازران- توسط مردم بسته شد

ورودی شهرستان فلاورجان ازسمت خمینی شهر -زازران-  توسط مردم بسته شد

تصادفات متعدد در۶ماه گذشته که منجربه کشته شدن  ۳نفراز اهالی شهر زازران  گردیده موجب اعتراض مردم این شهر شده و معترضان اقدام به بستن این جاده کردند که با حضور مسؤولان انتظامی و امنیتی این جاده دوباره بازگشایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان  تصادفات متعدد در۶ماه گذشته که منجربه کشته شدن  ۳نفراز اهالی شهر زازران  گردیده موجب اعتراض مردم این شهر شده و معترضان اقدام به بستن این جاده کردند که با حضور مسؤولان انتظامی و امنیتی این جاده دوباره بازگشایی شده است.

گفتنی است  این مسیر۴کیلومتر ی درحوزه  مدیریتی  ۲شهرستان خمینی شهر وفلاورجان قرارداردکه مدیریت ۲گانه بر  این   پروژه  باعث بلاتکلیفی پروژه وسردرگمی اهالی گردیده است

متاسفانه ساعت ۱۵ امروز جمعی از اهالی شهر زازران و روستای جلال آباد در اعتراض به تصادفات چندین‌باره و بی‌توجهی چندین ساله مسؤولان اجرایی نسبت به مشکلات جاده ورودی شهرستان فلاورجان ازسمت شهرستان خمینی شهر به شهرزارران را مسدود کردند.

اهالی معترض شهرزازران  حدود ۳ ساعت محورورودی شهرستان خمینی شهر -فلاورجان به جاده مرگبار زازران را مسدود کردند و خواستار رسیدگی مسؤولان اجرایی به وضعیت روشنایی ،زیرسازی تعریض و مناسب‌سازی آسفالت و۲بانده شدن این مسیر شدند.

معترضان بانصب بنرازمسئولان شهرستان خمینی شهروفلاورجان  رسیدگی سریع  به مشکلات این جاده را درخواست نمودند

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc