کد خبر : 442
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 - 14:50

مسئولین فلاورجان همکاری خوبی جهت اکران فیلم های عمار داشتند

مسئولین فلاورجان همکاری خوبی جهت اکران فیلم های عمار داشتند

مسئولین ادارت مختلف همکاری خوبی با ما برای اکران داشتند و بعضا خود آنها درخواست داشتند که فیلم ها در ادارات و حتی برای خود کارکنان ادارات اکران شود. به گزارش فالنا  مرتضی قاسمی فلاورجانی مسئول اکران های جشنواره عمار در شهرستان فلاورجان در گفتگوی اختصاصی با هنرنا گفت: فیلم های جشنواره عمار را در

مسئولین ادارت مختلف همکاری خوبی با ما برای اکران داشتند و بعضا خود آنها درخواست داشتند که فیلم ها در ادارات و حتی برای خود کارکنان ادارات اکران شود.

به گزارش فالنا  مرتضی قاسمی فلاورجانی مسئول اکران های جشنواره عمار در شهرستان فلاورجان در گفتگوی اختصاصی با هنرنا گفت: فیلم های جشنواره عمار را در چند مکان مختلف از جمله سالن شهرداری ، فرمانداری و یکی از مساجد شهرستان و همچنین مصلای بزرگ فلاورجان اکران نمودیم.

وی همچنین افزود: مسئولین ادارت مختلف همکاری خوبی با ما برای اکران داشتند و بعضا خود آنها درخواست داشتند که فیلم ها در ادارات و حتی برای خود کارکنان ادارات اکران شود.

قاسمی درباره استقبال مردم از اکران فیلم ها گفت: اقبال مردم به این فیلم ها بسیار خوب بوده و بعضا برای هر اکران حدود ۲۰۰ نفر منتظر می شدند و برای دو یا سه فیلک که قرار بود در آن شب اجرا شود وقت می گذاشتند..

وی درباره زمان باقی مانده از اکران گفت: به دلیل برنامه های دهه فجر کمی وقفه برای نمایش فیلم ها افتاد و ان شااله بعد از دهه فجر اکران ها را در مدارس ادامه خواهیم داد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc