کد خبر : 455
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1393 - 11:30

با حضور استاندار اصفهان خانه ی بهداشت یزدآباد شهر ابریشم در شهرستان فلاورجان به بهره برداری رسید

با حضور استاندار اصفهان خانه ی بهداشت یزدآباد شهر ابریشم در شهرستان فلاورجان به بهره برداری رسید

خانه بهداشت یزدآباد شهر ابریشم با حضور دکتر رسول زرگرپور  و در قالب بهره برداری بیش از هزار خانه ی بهداشت در سراسر کشور افتتاح شد.   به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در آیین بهره برداری از خانه بهداشت یزدآباد شهر ابریشم که به صورت بهره برداری بیش از

خانه بهداشت یزدآباد شهر ابریشم با حضور دکتر رسول زرگرپور  و در قالب بهره برداری بیش از هزار خانه ی بهداشت در سراسر کشور افتتاح شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در آیین بهره برداری از خانه بهداشت یزدآباد شهر ابریشم که به صورت بهره برداری بیش از هزار خانه ی بهداشت در سراسر کشور، صورت گرفت، گفت: بهره برداری خانه های بهداشت از سیاست های دولت تدبیر وامید است که باید به آن اهمیت داد وحضور استاندار در این مراسم نشان از اهمیت بالای آن می باشد.

استاندار اصفهان با اعلام آمادگی مدیریت استان برای تحقق ماموریت های دانشگاه علوم پزشکی، گفت: مدیریت استان آماده ی هرگونه همکاری در این خصوص است و به دنبال این هستیم تا بهداشت و درمان به جایگاه واقعی خود در سطح جامعه برسد.

رسول زرگرپور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید ۲ سیاست اصلی  و محوری را در خصوص خانه های بهداشت دنبال می کند، افزود: رسیدگی به مناطق محروم و جایگاه آن در سیاست های دولت تدبیر و امید و همچنین اهمیت به بخش بهداشت و درمان و پرداخت هزینه های بالادر این بخش از سیاست های اصلی دولت به شمار می آیدکه در قالب ارتقا نظام بهداشت و درمان اجرایی می شود.

زرگرپور با اشاره به اینکه خانه های بهداشت تجلی دهنده ی سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش پیشگیری و بهداشت و رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است ؛ افزود: خوشحالم که در استان اصفهان در قالب این طرح سراسری تاکنون ۸ خانه ی بهداشت افتتاح شده که ۳ مورد امروز  در این شهرستان به بهر برداری رسیده است و تا پایان سال نیز ۲۲ خانه بهداشت در استان افتتاح خواهد شد.

استاندار اصفهان اظهار امیدواری نمود که با اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش سلامت روزی همه ی روستاهای استان دارای خانه ی بهداشت شوند و دانشگاه علوم پزشکی در کنار طرح های درمانی به طرح های بهداشتی نیز بپردازد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc