کد خبر : 47236
تاریخ انتشار : جمعه 6 تیر 1399 - 10:55

دیدارمسئولین فلاورجان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

دیدارمسئولین فلاورجان  با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

فرماندار شهرستان فلاورجان به همراه شهردار این شهر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در دیدار با فرماندار شهرستان فلاورجان با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت گفت: پروژه‌های در حال ساخت و تکمیل مختلفی در شهرستان‌های استان وجود دارد که در میان آنها پروژه مجتمع فرهنگی هنری فلاورجان اهمیت ویژه‌ای برای اداره کل دارد.

وی با اشاره به سند پنج ساله توسعه کمی و کیفی فرهنگی هنری استان خاطرنشان کرد: در این سند وضع موجود و وضعیت مطلوب فرهنگی هنری استان اصفهان را بررسی و پیش بینی کردیم و ظرفیت دستگاه‌ها و بخش خصوصی نیز در آن دیده شده است.

حجت الاسلام معتمدی همچنین در ادامه در خصوص پیوست فرهنگی مراکز و مجتمع‌های فرهنگی هنری استان توضیحاتی بیان و بر ضرورت تشویق بخش خصوصی برای حضور موثر در برنامه‌های فرهنگی هنری تاکید کرد.

علی ساعدی فرماندار فلاورجان نیز در این دیدار با تبریک دهه کرامت پیرامون پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان توضیحاتی بیان و در ادامه بر ضرورت تعامل دو دستگاه تاکید کرد.

خاطرنشان می‌شود، دیدار فرماندار فلاورجان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور حمیدرضا ملکوتی خواه سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع اداره کل و نوید توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ۳ تیرماه انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc