کد خبر : 47528
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 20:24

صبر و استقامت شما آزادگان به اسلام آبرو بخشید

صبر و استقامت شما آزادگان به اسلام آبرو بخشید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان:فرهنگ آزادگی امری حیاتی و کاری بس بزرگ است که این فرهنگ را نمی توان در جای دیگر پیدا کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان ، سرهنگ پاسدار فصیحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان درگفتگوی خبری به مناسبت ۲۶ مرداد روز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت : آزادگان، هیچ‌گاه متعلق بـه یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ی ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا کـه پیام و سیره آنها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی اسـت کـه برای همیشه ماندگار اسـت ودر هر زمان و مکانی می توان از ان بهره جست.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در بین کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال میهن را سر دادند ودر راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان اذعان داشت :هنگام ورود آزادگان به میهن اسلامی چشم های همگان اشک بار بود، نه به خاطر غم و اندوه، بلکه این بار از شوق این از معراج برگشتگان، که با حضور خود در جامعه، آمده بودند تا در صحنه های سازندگی عشق و ایمان به خدا و وطن، برای رسیدن به قلّه های فتح و ظفر ایستادگی کنند؛ پس ما نیز باید به حاملان این فرهنگ ضمن حفظ آن، برای ترویج آن چاره ای بیندیشیم.

فصیحی با اشاره به جایگاه فرهنگ آزادگی افزود:فرهنگ آزادگی امری حیاتی و کاری بس بزرگ است که این فرهنگ را نمی توان در جای دیگر پیدا کرد.

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) در باره اسرا گفت : امام راحل چه زیبا و شایسته در توصیف فرزندان خود فرموده اند: «اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادی اند و آزادگان جهان آن را زمزمه می کنند».آنان نه تنها اسیر نبودند؛ بلکه آن ها دور از هرگونه وابستگی ها و دل بستگی ها بودند و ندای آزاد مردی را به گوش همه جهانیان رساندند.

جواد فصیحی درپایان به سخنان امام خامنه ای درباره آزادگان اشاره و افزود : مقام معظم رهبری نیز چنین می فرمایند: «شما آزادگان ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غصب شده بودید. خدای متعال شما را به ملّت و به این کشور اسلامی برگرداند» و سازندگی زندان و اسارت، سازندگی مخصوصی است که آن را در جای دیگر نمی شود پیدا کرد، و نیز در جای دیگری فرموده اند: «صبر و استقامت شما به اسلام آبرو بخشید».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc