کد خبر : 47914
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 21:29

آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فلاورجان برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فلاورجان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات جعفر زین العابدینی، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه امان اله شفیعی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان فلاورجان منصوب گردید.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل  روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: در این مراسم که با رعایت مقررات بهداشتی برگزار شد، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان این مطلب گفت: انتظار و مطالبه بحق عموم از دستگاه قضایی، فسادستیزی و مقابله همه جانبه با مفسدان در حوزه های مختلف است و مبارزه با فساد و عدالت اجتماعی دو روی یک سکه می باشد که باید با همکاری همه دستگاه ها محقق شود.

وی افزود: در شرایط کنونی دارا بودن روحیه انقلابی و جهادی در انجام وظایف در هر مسؤولیتی شرط اصلی پیشرفت و فائق آمدن به مشکلات است، چرا که دشمن با نقشه ایجاد یأس در مردم و مسؤولان پا به میدان مبارزه نهاده است و ضروریست با اتکای بر قدرت و قوای دورنی و همبستگی و اتحاد ملی همانند اوایل انقلاب در مقابل توطئه های دشمنان ایستاد.

ایشان رفع موانع تولید را از دیگر محورها و برنامه ها در قوه قضاییه اعلام و خاطرنشان کرد: همانگونه که تأکید رهبر معظم انقلاب(مد ظله) در سال های اخیر بر حمایت و تکیه بر تولید داخل بوده است، با نگاه به قوا و ظرفیت های درون کشور و نیز حمایت از تولیدکنندگان می توان مشکلات اقتصادی کشور را چاره اندیشی و حل و فصل نمود.

اصفهانی به حفظ حقوق عامه به عنوان یکی از وظایف دادسرای عمومی و انقلاب اشاره و یادآور شد: دادستان ها در سراسر استان رویکرد مبارزه قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و متعرضان به حقوق عامه و اراضی ملی و منابع طبیعی را در دستور کار دارند.

دادستان مرکز استان در پایان به افرادی که با هدف سودجویی در حریم یا بستر زاینده رود اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز نموده اند ۲ ماه فرصت داد تا به صورت خودجوش نسبت به رفع تصرف اقدام نمایند که در غیر اینصورت دستگاه قضایی با عزم جدی با آنها برخورد قانونی خواهد نمود.

گفتنی است در پایان این آیین از خدمات جعفر زین العابدینی، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه امان اله شفیعی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان فلاورجان منصوب گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc