کد خبر : 49041
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 0:32

نماینده فلاورجان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان 1401

کاهش ۱۸ درصدی اشتغال در فلاورجان /رفع عقب ماندگی‌ها با تحقق شعار سال ۱۴۰۱

کاهش ۱۸ درصدی اشتغال در فلاورجان  /رفع عقب ماندگی‌ها با تحقق شعار سال ۱۴۰۱
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی :اگر باتمام وجود شعار سال جدید را اجرایی کنیم، قطعاً خیلی از عقب‌ماندگی‌ها برطرف خواهد شد

به گزارش نیوز فلاورجان  نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان در سال ۱۴۰۱  که در سالن اندیشه اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار شد ضمن تبریک ماه ضیافت الهی شهادت یکی از طلبه های شهر مشهد را محکوم کرد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی در ادامه با تشکر از زحمات معینی سرپرست فرمانداری فلاورجان در هفته اول مسئولیت عنوان کرد : به توفیق الهی نظارت‌ها ادامه داشته باشد و تمام مسئولین که به عنوان خدمتگزار مردم هستند چه در سطح شهرستانی ؛ استانی و کشوری وظیفه خود را نسبت به این موضوع انجام دهند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر باتمام وجود شعار سال جدید را اجرایی کنیم، قطعاً خیلی از عقب‌ماندگی‌ها برطرف خواهد شد چرا که شعارهای یک دهه گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب در موضوعات اقتصادی بود اما با تأسف بسیار به صورت کامل جامه عمل پوشانده نشد.

وی در پایان با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی اشتغال در ۴ شهرک‌ کوچک و بزرگ این شهرستان گفت: با کمک تمام دستگاه‌های شهرستان زیر ساخت‌های عمرانی شهرک صنعتی وزیر آباد پیشرفت ۴۰ درصدی داشته که با راه اندازی این شهرک بیش از ۲۰ واحد صنعتی کار خود را آغاز خواهندکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc