کد خبر : 49291
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 19:56

بخشدار جدید بخش مرکزی فلاورجان معرفی شد

بخشدار جدید بخش مرکزی فلاورجان معرفی شد

به گزارش نیوز فلاورجان روابط عمومی فرمانداری،ظهر امروز دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱، جلسه معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان فلاورجان با حضور دکتر معینی فرماندار شهرستان فلاورجان، معاونت و پرسنل فرمانداری ،مدیرعامل شرکت تعاونی ونماینده دهیاران بخش مرکزی فلاورجان و نمایندگان اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی وپیربکران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. فرماندارشهرستان فلاورجان

به گزارش نیوز فلاورجان روابط عمومی فرمانداری،ظهر امروز دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱، جلسه معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان فلاورجان با حضور دکتر معینی فرماندار شهرستان فلاورجان، معاونت و پرسنل فرمانداری ،مدیرعامل شرکت تعاونی ونماینده دهیاران بخش مرکزی فلاورجان و نمایندگان اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی وپیربکران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندارشهرستان فلاورجان با اشاره به این که بخشدار جدید بخش مرکزی از نیروهای انقلابی و با این بخش به خوبی آشنا است، گفت: در دولت مردمی سیزدهم، مدیران می بایست میز خود را رها کنند و برای مطالبات مردم، بین آن ها حضور داشته باشند و امیدوارم بخشدار جدید نیز با روحیه انقلابی و کار جهادی همانند دیگر مسؤولان دولت سیزدهم درشهرستان، به صورت شبانه روز در خدمت مردم باشد و مطالبات به حق مردم را پیگیری و جهت رفع مشکلات تلاش کند.

دکترمعینی تأکید کرد: هر اقدامی که جهت رفع مشکلات مردم انجام می شود باید به آن ها گزارش داده شود تا مردم بدانند، مسؤولان از آن ها جدا نیستند.

در این جلسه از زحمات دوساله آقای محمود درویشی تقدیر و آقای سید داریوش مدنی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی فلاورجان معرفی گردید.

گفتنی است مدنی بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان فلاورجان پیش از این کارشناس دفتر سیاسی ،اجتماعی فرمانداری،کارشناس دفتر امنیتی وانتظامی وفرمانده پایگاه مقاومت بسیج فرمانداری شهرستان فلاورجان بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc