کد خبر : 496
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 - 10:08

فرماندار شهرستان فلاورجان: شهرستان فلاورجان شهرستان علم، ایثار وحماسه است

فرماندار شهرستان  فلاورجان: شهرستان فلاورجان شهرستان علم، ایثار وحماسه  است

به گزارش فالنا در این مراسم فرماندار فلاورجان ایراد سخنرانی کردند ودر ابتدای حضور از مهمان ویژه این مراسم، استاندار اصفهان ودیگر مهمانان تقدیر وتشکر کردند واز حضور مادر گرانقدر شهید خرازی تقدیر وقدردانی نمودند. وی در ادامه، شهرستان فلاورجان را، شهرستان  علم ،ایثار وحماسه معرفی نمود وبا اشاره به اهدا ۱۳۰۰شهید و۳۰سردار دین خود

به گزارش فالنا در این مراسم فرماندار فلاورجان ایراد سخنرانی کردند ودر ابتدای حضور از مهمان ویژه این مراسم، استاندار اصفهان ودیگر مهمانان تقدیر وتشکر کردند واز حضور مادر گرانقدر شهید خرازی تقدیر وقدردانی نمودند.

وی در ادامه، شهرستان فلاورجان را، شهرستان  علم ،ایثار وحماسه معرفی نمود وبا اشاره به اهدا ۱۳۰۰شهید و۳۰سردار دین خود را ادا کرده است. فرماندار از  استاندار اصفهان نسبت به سفر یکروزه به شهرستان فلاورجان و دیدن مشکلات، از نزدیک دعوت کردند. وی نیز در مورد چگونکی نامگذاری پنجم اسفند به عنوان روز ایثار وحماسه شهرستان فلاورجان توضیحاتی را ارائه نمودند واین روز جهت ترویج فرهنگ وایثار شهادت نام گذاری شده و فرصت مناسبی برای عمق بخشیدن به فرهنگ حماسه، ایثار و شهادت در جامعه دانست.

وی با اشاره به تعداد ۱۴۵ شهید در عملیات خیبر در فاصله بین سوم تا ششم اسفند شهید شده و تعداد بیش از صد شهید در روز پنجم اسفند تشیع شده و با توضیح اینکه شهر قهدریجان ۴۱شهید بیشترین شهید را تشیع کرده اند وشهر ابریشم ۲۰شهید وروستای سهرفیروزان ۸شهید وشهر کافشان ۷شهید را تشیع کرده اند.

وایشان نیز هدف از برگزاری این مراسم راپررنگ کردن نقش و ویژگی وتوانمندیهای شهرستان فلاورجان در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برجسته کنیم ودر با اشاره به برگزاری کنکره سردران شهید در سال ۱۳۹۵ نسبت به برگزاری هرچه بهتر این مراسم توصیه کردند

 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc