کد خبر : 50661
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 11:38

آیین کلنگ زنی احداث ساختمان جدیدکلانتری۹ سهرفیروزان

آیین کلنگ زنی احداث ساختمان جدیدکلانتری۹ سهرفیروزان
کلنگ ساخت ساختمان جدید کلانتری 9 فلاورجان سهرفیروزان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی روز سه شنبه به زمین زده شد.

به گزارش نیوز فلاورجان ، صبح امروز با حضورمحمدرضا قنبری مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان  ،مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان ، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولین محلی کلنگ احداث ساختمان جدید کلانتری انتظامی سهرفیروزان به زمین زده شد.

لازم به ذکر است زمین چدید کلانتری  انتظامی سهرفیروزان در زمینی به مساحت ۲۰۰۰متر مربع ازطرف مردم و شورای اسلامی روستای سهر فیروزان واگذار شده است که  قرار است ساختمانی بازیربنای ۶۰۰مترمربع در سه طبقه  توسط فرماندهی انتظامی کل کشور و خیرین امنیت ساز ساخت وسازخواهد شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان فلاورجان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده نیروی انتظامی از زحمات و تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی فرماندهان و مأمورین نیروی انتظامی نیز قدردانی نمود.

معینی اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خدمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی نیروی های خدوم انتظامی و نظامی است وامنیت و آرامش در ایران اسلامی را مدیون تلاش‎های این نیرو با مشارکت و همدلی مردم دانست

به گزارش نیوز فلاورجان مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان با اعلام اینکه مجموع پروژه‌های شهرستان در ایام الله دهه فجر تعداد ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان می‌باشد که از این تعداد ۷پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان شامل کلنگ‌زنی و ۳۸پروژه با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌بردای است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc