کد خبر : 507
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 0:45

با حضور استاندار اصفهان؛ ۱۲پروژه در کلیشاد وسوردرجان به بهره برداری رسید

با حضور استاندار اصفهان؛ ۱۲پروژه در کلیشاد وسوردرجان به بهره برداری رسید

به گزارش فالنااز شهر کلیشاد وسودرجان آیین بهره برداری از ۱۲ پروژه عمرانی شهر کلیشاد و سودرجان با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان ظهر امروز در این شهر انجام شد.   این پروژه ها که با اعتباری به مبلغ ۳۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید شامل طرح هایی چون: فاز اول خیابان الغدیر آغچه بدی،

به گزارش فالنااز شهر کلیشاد وسودرجان آیین بهره برداری از ۱۲ پروژه عمرانی شهر کلیشاد و سودرجان با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان ظهر امروز در این شهر انجام شد.
 
این پروژه ها که با اعتباری به مبلغ ۳۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید شامل طرح هایی چون: فاز اول خیابان الغدیر آغچه بدی، میدان بهار و فاز اول بلوار کشاورز، پیاده روسازی معابر سطح شهر، روشنایی بلوار بهارستان، سالن اجتماعات و تکمیل سالن شهرداری، سیستم پایش تصویری در چهار نقطه از شهر، نصب ۱۴ هزار پلاک پستی ۱۰ رقمی و ۷۰۰ تابلو شهری، تملک زمین جهت احداث فرهنگ سرای شهر کلیشاد و سودرجان بود.
 عباس مرادی شهردار کلیشاد و سودرجان در این آیین به ارائه گزارش پیرامون طرح های در حال اجرا و تکمیل شده شهر پرداخت.
 وی همچنین ضمن اشاره به مشکل ورودی های شهر کلیشاد و سودرجان گفت: این معضل هم شهر ما و هم شهر فلاورجان را دچار مشکل کرده است که امیدواریم با کمک های استانی و شهرستانی هرچه زودتر شاهد برطرف کردن مشکل ورودی های شهر کلیشاد و سودرجان باشیم.
 وی همچنین از دیگر مشکلات شهر به عبور و مرور خودروها و وسایل نقلیه سنگین از کمربندی کلیشاد پرداخت و اظهار کرد: آنچه که بیشتر در مورد عبور و مرور این وسایل نقلیه ما را نگران می کند بحث بیمارستان ۹۶ تختخوابی کلیشاد است که دقیقا در کنار این کمربندی قرار گرفته و می تواند به عنوانیک تهدید برای هم شهر و هم بیمارستان به حساب بیاید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc