کد خبر : 51212
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1402 - 14:29

بازدید معاون استاندار از بناهای تاریخی شهرستان فلاورجان

بازدید معاون استاندار از بناهای تاریخی شهرستان فلاورجان
بعدازظهر روز گذشته پنجم فروردین ماه، دکتر زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه دکتر معینی فرماندار فلاورجان از تعدادی از بناهای تاریخی این شهرستان بازدید کرد.

زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه دکتر معینی فرماندار فلاورجان از تعدادی از بناهای تاریخی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان، در این برنامه که با همراهی مدیرکل دفتر روستایی استانداری اصفهان، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار پیربکران و رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صورت پذیرفت، مسئولین از مجموعه تاریخی چهار برج (روستای چهار برج)، چهل برج روستای کلیسان و بقعه پیربکران بازدید نمودند.

دکتر زینلیان در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت احیاء بناهای تاریخی بیان نمود: توجه به آثار و بناهای تاریخی و حفاظت از آن‌ها را باید در اولویت کاری خود قرار دهیم چرا که لازمه معرفی بناهای تاریخی به گردشگران مرمت، احیاء و حفظ آنهاست.

وی افزود: همه در قبال حفظ آثار تاریخی مسئولیت داریم و با فرهنگسازی صحیح در زمینه حفظ میراث فرهنگی می‌توانیم میزان آسیب به آثار تاریخی را کاهش دهیم.

فرماندار فلاورجان نیز حفظ میراث فرهنگی در جهت تقویت حوزه گردشگری را ضروری دانست و گفت: اهتمام مدیران و مسئولین مربوطه در حفظ و صیانت از اماکن تاریخی و فرهنگی از ضروریات است و در این خصوص تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا در راستای تقویت حوزه گردشگری نیز آثار آن را شاهد باشیم.

گفتنی است بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات محلی، بازدید از ساختمان نیمه تمام اورژانس۱۱۵، ساختمان شهرداری و سیل‌بند شهر طاد، پروژه احداث آتشنشانی روستای سهر و فیروزان و کانال حادثه‌خیز روستای ونهر از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون استاندار به شهرستان فلاورجان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc