کد خبر : 524
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1393 - 19:53

بازدید معاونین اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از مدارس شهرستان فلاورجان

بازدید معاونین اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از مدارس شهرستان فلاورجان

یکشنبه ۱۰ اسفند برخی از مسئولین اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارتخانه از دبستان قرآنی انقلاب و مدرسه شاهد میثاق  آموزش و پرورش فلاورجان بازدید نمودند. به گزارش فالنا به نقل از روابط غمومی آموزش و پرورش فلاورجان آقای عاقل زاده معاون مدیرکل قرآن نماز و عترت،خانم فاخر کارشناس امور قرآنی اداره کل قرآن

یکشنبه ۱۰ اسفند برخی از مسئولین اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارتخانه از دبستان قرآنی انقلاب و مدرسه شاهد میثاق  آموزش و پرورش فلاورجان بازدید نمودند.

به گزارش فالنا به نقل از روابط غمومی آموزش و پرورش فلاورجان آقای عاقل زاده معاون مدیرکل قرآن نماز و عترت،خانم فاخر کارشناس امور قرآنی اداره کل قرآن نماز و عترت وزراتخانه، آقای حیدری مشاور مدیرکل در امور قرآنی استان اصفهان و آقای عطایی رئیس اداره قرآن نماز و عترت اداره کل استان اصفهان پس از بازدید از فعالیت های انجام شده و در جمع کادر آموزشگاه به مناسبت ۸ اسفند روز امور تربیتی صحبت نمودند.

پس از این دیدارها  آقای عاقل زاده در نشست تحلیلی تخصصی که در مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان  برگزار شد، طرح چهار موضوع در شورای معاونین را از آقای کمالی مدیریت  آموزش و پرورش فلاورجان  خواستار شدند:

۱- توجه ویژه به طرح حفظ موضوعی قرآن

۲- ایجاد دارالقرآن در منطقه

۳- طرح آشنایی دانش آموزان با اهل بیت(علیهم السلام)

۴- طرح جامع فرهنگ نماز در مراکز آموزش و پرورش

آقای کمالی مدیریت  آموزش و پرورش فلاورجان ضمن بیان برنامه های تأکیدی ایشان بر احیای نماز در مدارس اذعان داشتند که ایجاد دارلقرآن در برنامه کاری ایشان بوده و پیگیر این موضوع می باشند. همچنین ایشان تصریح نمودند که با توجه به اینکه ۷۰ درصد مدارس شهرستان تخریبی است، لذا فضا و امکانات برای اجرای طرح های مختلف مناسب نبوده و با حل مشکل فضا و تأمین بودجه لازم می توان ظرح های مختلف امور قرآن و نماز را مطلوب تر اجرا نمود.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc