کد خبر : 52811
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 16:00

اولویت ورزش وجوانان در تکمیل پروژه‌های ناتمام/تشکیل مجمع خیرین ورزشیار برای اولین بار در فلاورجان

اولویت ورزش وجوانان در تکمیل پروژه‌های ناتمام/تشکیل مجمع خیرین ورزشیار برای اولین بار در فلاورجان
سرپرست اداره ورزش و جوانان فلاورجان از تشکیل مجمع خیرین ورزشیار برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

احمد رضا شیخی زازرانی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در گفتگو با خبرنگار نیوز فلاورجان گفت: با هدف کمک به بخش ورزش شهرستان بر آن شدیم به همت تعدادی از پیشکسوتان ورزشی و خیرین و ورزشکاران مجمع خیرین ورزشیار را تشکیل داده تا با کمک خیرین به فضا‌های ورزشی در سطح شهرستان توجه ویژه‌ای شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فلاورجان در این نشست با اشاره به لزوم توجه بیشتر به ورزش به عنوان یکی از نیازهای اصلی در زندگی فردی و اجتماعی  افزود: بحث کمبود اعتبارات دولتی در حوزه ورزش شهرستان بزرگ‌ترین مشکل است.

وی در ادمه با بیان اینکه هیات ورزشی شهرستان در حال  ساماندهی هستند افزود : ورزشکاران شهرستان فلاورجان در عرصه رقابت‌های استانی، کشوری در رشته های انفرادی و گروهی حضور دارند و شاهد درخشش آنها هستیم.

وی در ادامه افزود: تکمیل پروژه های ناتمام  و افزایش سرانه ورزشی یکی از اولویت های کاری این اداره است  و انتظار می رود  با تشکیل مجمع خیرین ورزشیار در راستای حمایت از ورزشکاران گام های اساسی برداشته شود.

غلامحسین رحمانی رئیس هیئت مدیره  مجمع خیرین ورزشیار استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه مجمع خیرین ورزشیار با هدف توسعه فضاهای ورزشی، فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: از زمان تشکیل مجمع خیرین استان اصفهان  تعداد پروژه های نیمه تمام ورزشی ۲۸۰ پروژه بوده که با ورود خیرین ورزشی این تعداد به کمتر از ۷۶ رسیده است.

وی در ادامه افزود: برای نخستین بار در کشور، مجمع خیرین ورزش یار در استان اصفهان تشکیل شده و برای اولین بار نیز در استان اصفهان مجمع خیرین ورزشیار در شهرستان فلاورجان تشکیل می شود .

به گزارش نیوز فلاورجان در نشست هماهنگی تشکیل مجمع خیران ورزشیار شهرستان فلاورجان که با حضور ۴۰ تن از خیران شهرستان فلاورجان تشکیل شد.

به این ترتیب آقایان  محمود فانی، ناصر جوانمردی، اسدالله یزدانی، حسین هادیان، اصغر میرلوحی، جعفر کیانی و براتعلی رضایی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره، محسن انتشاری، محسن کاظم زاده به عنوان اعضای علی‌البدل و علی نادی، مرتضی شیرعلی به عنوان بازرس جهت انجام  مراحل قانونی ایجاد مجمع خیران ورزشیار شهرستان فلاورجان انتخاب شدند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc