کد خبر : 534
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 7:32

امروز نتانیاهو در میان یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی نیز محبوبیت و مشروعیتی ندارد –

امروز نتانیاهو در میان یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی نیز محبوبیت و مشروعیتی ندارد –

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون سخنان نتانیاهو در کنگره آمریکا علیه ایران و به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: نتانیاهو از این خرده‌ فرمایشات و شعارها زیاد داشته است. وی بیان کرد: سران نظام سلطه و غرب به خوبی می‌دانند که ایران و نظام جمهوری

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون سخنان نتانیاهو در کنگره آمریکا علیه ایران و به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: نتانیاهو از این خرده‌ فرمایشات و شعارها زیاد داشته است.

وی بیان کرد: سران نظام سلطه و غرب به خوبی می‌دانند که ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران بیدی نیست که با باد چند کلمه گزاف امثال نتانیاهو به خود بلرزد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: رئیس مجلس پاسخ مناسب و محکمی به جسارت و سخنان شعارگونه نتانیاهو در کنگره آمریکا داد، به تعبیر رئیس مجلس چنانچه فرزند ناخلف آمریکا( اسرائیل) کوچکترین خطایی کند باید روی ویلچر بنشیند.

*نتانیاهو و غرب بداند، آزموده را آزمودن خطا است

وی افزود: امروز رژیم اشغالگر اسرائیل و در راس آنها نتانیاهو به خوبی به نابودی خود واقف است و از قدرت بی‌بدیل ایران در منطقه و جهان ترس دارد.

موسوی‌لارگانی تاکید کرد: از همان روزهای نخست، ملت ایران نبوده ‌که به دنبال انجام مذاکرات است، بلکه این غرب و آمریکا بودند که نیازمند مذاکره با ایران هستند.

وی اضافه داشت: نتانیاهو و سران غرب باید بداند که تاکتیک خود را در قبال ایران باید تغییر دهند، چرا که آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اذعان به اینکه مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر جهان ایستادند و مقاومت کردند، گفت: ایران امروز با زمان جنگ فرق دارد.

وی ادامه داد: ایران و نظام جمهوری اسلامی از جهات متعدد پیشرفت کرده و دارای قدرت فوق‌العاده نظامی و قدرت نرم بی‌بدیلی در منطقه و جهان است و سخنان گزاف نتانیاهو در کنگره آمریکا بر این اساس است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ابراز کرد: اگر امروز سردار جعفری و سلیمانی با صدایی رسا و بلند فریاد می‌زنند که چنانچه رژِیم اشغالگر و نامشروع اسرائیل کوچکترین خطایی کنند اسرائیل در چشم برهم زدنی با موشک‌های ایرانی نابود می‌شود، براساس تکیه بر قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: سخنان شعارگونه نتانیاهو در کنگره آمریکا با هدف فریب یهودیان جهان و ساکن محدوده اشغالی اسرائیل است.

موسوی لارگانی با اشاره به ترس و واهمه سران اسرائیل از پیشرفت قدرت ایران در منطقه و جهان، بیان کرد: امروز نتانیاهو در میان یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی نیز محبوبیت و مشروعیتی ندارد

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc