کد خبر : 602
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 18:15

تجلیل از تسهیلگران و مربیان فعال در عرصه آموزش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

تجلیل از تسهیلگران و مربیان فعال در عرصه آموزش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تجلیل از تسهیلگران و مربیان فعال در عرصه آموزش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بویژه اعتیاد به مواد مخدر خاطرنشان کرد: شهدای والامقام جان خود را در راه اعتلا و استقلال کشور فدا کردند و ما نیز باید دین خود را نسبت به

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تجلیل از تسهیلگران و مربیان فعال در عرصه آموزش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بویژه اعتیاد به مواد مخدر خاطرنشان کرد: شهدای والامقام جان خود را در راه اعتلا و استقلال کشور فدا کردند و ما نیز باید دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان نظام و آسیبهای اجتماعی و فرهنگی ناشی از آن در جامعه، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به طرق مختلف درصدد تضعیف روحیه حماسه، ایثار و شهادت در کشور هستند.
مدیر ارشد شهرستان با اشاره به آمار بالای اعتیاد در شهرستان فلاورجان تصریح کرد: رشد آمار اعتیاد خواهران به مواد مخدر صنعتی بیش از برادران است و ما باید خانواده ها را با اینگونه آسیبهای اجتماعی آشنا کنیم.

فرماندار فلاورجان با بیان اینکه والدین خود مسئول اعتیاد فرزندانشان به مواد مخدر هستند، اظهار داشت: جامعه ما باید از بی تفاوتی نسبت به آسیبهای اجتماعی و فرهنگی خارج شود و خانواده ها نیز نباید خود را از خطر ابتلا به مواد مخدر مصون بدانند.
وی به تشکیل شوراهای پاک شهرها و روستاهای شهرستان اشاره کرد و از تسهیلگران خواست که در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نسبت به آسیبهای اجتماعی بویژه اعتیاد به مواد مخدر حرکتی رو به جلو داشته باشند.

فرماندار فلاورجان در این آیین از تسهیلگران و مربیان فعال در عرصه آموزش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بویژه اعتیاد مواد مخدر با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی نمود.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc