کد خبر : 610
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 19:21

اسماعیل کریم زاده :اصلاحیه بودجه شهرداری فلاورجان با ۹۰درصد افزایش نسبت به سال ۹۲

اسماعیل کریم زاده :اصلاحیه بودجه شهرداری فلاورجان با ۹۰درصد افزایش نسبت به سال ۹۲

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی شهرداری فلاورجان :شهرداری فلاورجان  اصلاحیه بودجه سال ۹۳ خود را با رشد ۱۵ درصدی نسبت به بودجه مصوب شده سال جاری جهت بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر فلاورجان کرد اسماعیل کریم زاده معاون اداری مالی شهرداری فلاورجان ضمن اعلام این خبر افزود که با تلاش

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی شهرداری فلاورجان :شهرداری فلاورجان  اصلاحیه بودجه سال ۹۳ خود را با رشد ۱۵ درصدی نسبت به بودجه مصوب شده سال جاری جهت بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر فلاورجان کرد

اسماعیل کریم زاده معاون اداری مالی شهرداری فلاورجان ضمن اعلام این خبر افزود که با تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه شهرداری فلاورجان ، امسال توانستیم کل بودجه مصوب شده را قبل از ۲ ماه پایانی سال جاری محقق نماییم  .

 

آقای کریم زاده در ادامه با اشاره به این موضوع که بودجه سال ۱۳۹۲ شهرداری فلاورجان چهار میلیارد تومان مصوب شده بود است ، که با تلاش های به عمل آمده توسط پرسنل خدوم شهرداری و همکاری و همیاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر فلاورجان با افزایش بودجه ۹۰ درصدی در پایان سال گذشته همراه بوده ایم.

 

در ادامه معاون اداری مالی شهرداری فلاورجان اعلام نموند : بودجه سال آینده با افزایش ۴۰ درصد به مبلغ ۰۰۰/۱۵۰ میلیون ریال پیش بینی شده است . امسال هم با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهرفلاورجان و تلاش مجموعه شهرداری  توانستیم علاوه بر تحقق بودجه مصوب شده ،به بیش از ۲۰ درصد افزایش بالغ بر مبلغ۳۰۰/۱۳ میلیون ریال  نیز دست یابیم .

 

ایشان در پایان ضمن  از همکاری کلیه شهروندان شهید پرور شهر فلاورجان که مارا دراین امر یاری نموده اند تشکر و قدر دانی نمودند .

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc