کد خبر : 919
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 3:23

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان خبر داد پردیس سینمایی فولادشهر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان خبر داد پردیس سینمایی فولادشهر به بهره‌برداری می‌رسد

 مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان خبر داد پردیس سینمایی فولادشهر به بهره‌برداری می‌رسد ، مصطفی حسینی عصر امروز در بازدید از پروژه احداث پردیس سینمایی فرهنگ فولادشهر اظهار کرد: سالن اصلی سینمای پردیس، ۱۶۰ نفر ظرفیت دارد و از سیستم دیجیتالی پیشرفته‌ای برخوردار است و از نظر تجهیزات سینمایی نیز پس از دو سینمای

 مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان خبر داد پردیس سینمایی فولادشهر به بهره‌برداری می‌رسد

، مصطفی حسینی عصر امروز در بازدید از پروژه احداث پردیس سینمایی فرهنگ فولادشهر اظهار کرد: سالن اصلی سینمای پردیس، ۱۶۰ نفر ظرفیت دارد و از سیستم دیجیتالی پیشرفته‌ای برخوردار است و از نظر تجهیزات سینمایی نیز پس از دو سینمای پیشرفته در کشور، دارای بهترین سیستم دیجیتال است.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه افزود: هزینه کل پروژه حدود ۳ میلیارد تومان بود و عملیات احداث آن در ۱۵۰ روز کاری به اتمام رسید.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان ادامه داد: از ویژگی‌های این سالن، برخورداری از صندلی‌های استاندارد، سیستم آکوستیک و سیستم پیشرفته اعلام حریق است.

وی با اشاره به سالن سینمای چندمنظوره این پردیس سینمایی با اشاره به اینکه این سالن دارای کارکرد چند منظوره است، تاکید کرد: این سالن به دلیل برخورداری از سیستم نمایشی دیجیتال نصب شده، جزو چهارمین سالن پیشرفته در کشور محسوب می‌شود.

حسینی ادامه داد: این سالن دارای ظرفیت ۳۰۰ نفر است که از نظر دارا بودن استانداردهای صندلی، به عنوان سومین سالن سینما در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های دیگر پردیس سینمایی گفت: گالری، نمایشگاه، سینمای ۵ بُعدی با جذابیت‌های خاص، اتاق فرمان منحصر به فرد، رستوران و اتاق استراحت از دیگر بخش‌های تعبیه شده در این پردیس است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان تصریح کرد: پردیس سینمایی فرهنگ که به صورت مشارکتی با شهرداری فولادشهر احداث شده، روز پنج‌شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

وی هدف از احداث این پروژه را جذب مردم فولادشهر به انجام کارهای فرهنگی دانست و گفت: هدف ما این است که مردم فولادشهر از سینما نیز برخوردار باشند و از آنجایی که ما برای مخاطبان خود ارزش قائل هستیم، مردم شهرستان‌های لنجان، زرین‌شهر، مبارکه و فلاورجان نیز می‌توانند از این فضای فرهنگی استفاده کنند.

حسینی یادآور شد: برای خرید تجهیزات این پروژه بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

منبع :خبرگزاری فارس

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc