کد خبر : 1176
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 3:24

موسوی لارگانی: جهاد دانشگاهی از برکت های نظام جمهوری اسلامی ایران است

موسوی لارگانی: جهاد دانشگاهی از برکت های نظام جمهوری اسلامی ایران است

موسوی لارگانی:جهاد دانشگاهی از برکت های نظام جمهوری اسلامی ایران است حجت‌الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی، منتخب مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: اول انقلاب آن هم در زمانی که مدتی دانشگاه‌های کشور به دلیل ساختاری و مشکلاتی که داشتند تعطیل شدند، جهاد دانشگاهی فعالیت‌های

موسوی لارگانی:جهاد دانشگاهی از برکت های نظام جمهوری اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی، منتخب مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: اول انقلاب آن هم در زمانی که مدتی دانشگاه‌های کشور به دلیل ساختاری و مشکلاتی که داشتند تعطیل شدند، جهاد دانشگاهی فعالیت‌های ارزشمندی از خود به‌یادگار گذاشت.
وی با بیان اینکه آن زمان جهاد دانشگاهی مأموریت یافت راه روشنی را برای ادامه کار دانشگاه‌ها که جزء ضرورت‌های هرکشوری است، ترسیم کند، افزود: این مأموریت با هدف افزایش جایگاه و رتبه علمی دانشگاه‌ها در کشور مورد توجه قرار گرفت.
منتخب مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعد از باز شدن دانشگاه ها، رسالت جهاد دانشگاهی حتی سنگین‌تر از قبل شد و این نهاد توانست در زمینه تدوین کتاب‌های دانشگاهی و فراهم کردن زیرساخت‌های تدریس در دانشگاه‌ها به نحو احسن ایفای نقش کند.
موسوی لارگانی با بیان اینکه عملکرد قابل توجه جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف سبب شده است که این نهاد مورد توجه و اعتماد مسولان و نهادهای دیگر قرار گیرد، بیان کرد: نقاط قوت جهاد دانشگاهی نسبت به نقاط ضعف آن بیشتر است، این نهاد انقلابی در شکوفا شدن علم و فرهنگ در فضای دانشگاه ها نقش مؤثری داشته است.
منتخب مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با در نظر گرفتن خدمات جهاد دانشگاهی، شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند یک سری از مأموریت‌هایی را که اکنون در اجرای آن‌ها وقفه ایجاد شده است را به این نهاد واگذار کند.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از برکت‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: جهاد در طول ۳۵ سال اخیر نقش بسیار ارزشمندی در عرصه‌های علمی و فرهنگی کشور ایفا کرده است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc