کد خبر : 15003
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 13:00

انتقادنماینده مردم فلاورجان از کندی اجرای قانون تقسیمات کشوری

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از کندی اجرای قانون تقسیمات کشوری از سوی دولت انتقاد کرد. به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس اظهار کرد: نمایندگان از ابتدای این دوره تاکنون تذکرات زیادی در مورد تقسیمات کشوری داشته‌اند. با توجه به

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از کندی اجرای قانون تقسیمات کشوری از سوی دولت انتقاد کرد.
سید ناصر موسوی لارگانی
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس اظهار کرد: نمایندگان از ابتدای این دوره تاکنون تذکرات زیادی در مورد تقسیمات کشوری داشته‌اند. با توجه به سابقه نمایندگی رئیس جمهور و برخی از اعضای دولت انتظار ما این بود که به این قانون عمل شود اما متاسفانه قانون زیر پا گذاشته شده است.
وی با اشاره به نامه ۱۶۰ نماینده به رئیس مجلس برای اجرای قانون تقسیمات کشوری گفت: آقای لاریجانی در زمان دولت احمدی‌نژاد هر شب اعلام می‌کردند فلان مصوبه دولت خلاف قانون است چرا در این زمینه نگفتید که به قانون عمل نشده است.
موسوی لارگانی در بخش دیگری از تذکر خود خواستار تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد شد و افزود:‌ امروز ۲۱ اردیبهشت ماه است اما هنوز حقوق فروردین ماه بازنشستگان فولاد پرداخت نشده و آنها با سختی زندگی می‌کنند و لازم است در این ‌باره تذکری به وزیر تعاون داده شود.
وی با اشاره به مشکلات دامداران نیز یادآور شد: ما شاهد این هستیم که دامداران شیرها را در خیابان تخلیه کردند زیرا با قیمت نازلی آنها را خریداری می‌کنند که همان مبلغ هم چند ماه طول می‌کشد تا پرداخت شود. در حالی که آنها باید تغذیه دامشان را به صورت نقد خریداری کنند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc