کد خبر : 15714
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 - 23:21

تودیع و معارفه مدیر جدید اداره مخابرات شهرستان نجف آباد

مدیر قبلی  اداره مخابرات فلاورجان  به عنوان مدیر جدید اداره مخابرات شهرستان نجف آباد معرفی شد   در طی مراسمی مهندس فارقلیطیان به عنوان مدیر جدید اداره مخابرات شهرستان نجف آباد معرفی شد. در ابتدای این  مراسم مهندس رحیمی به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخت و پس از آن نماینده ولی فقیه؛فرماندار و نماینده مجلس شهرستان

مدیر قبلی  اداره مخابرات فلاورجان  به عنوان مدیر جدید اداره مخابرات شهرستان نجف آباد معرفی شد  2photo_2016-06-08_15-54-45
در طی مراسمی مهندس فارقلیطیان به عنوان مدیر جدید اداره مخابرات شهرستان نجف آباد معرفی شد.
در ابتدای این  مراسم مهندس رحیمی به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخت و پس از آن نماینده ولی فقیه؛فرماندار و نماینده مجلس شهرستان نجف آباد ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته در زمان تصدی رحیمی برای مدیریت جدید آرزوی توفیق و بهروزی نمودند.
گفتنی است در حاشیه این مراسم مهندس کشایی در سخنانی به اهمیت مبحث ارتباطات در عصر حاضر پرداخت و ضمن اشاره به فراگیر شدن فضای مجازی  مباحثی را در باب  تهدیدها و فرصت های پیش روی این عرصه ارائه نمود.
وی در پایان این مراسم از تلاشهای رحیمی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر نموده و برای مهندس فارقلیطیان توفیق بیش از پیش در انجام  مسئولیت محوله را آرزو کرد.
مهندس فارقلیطیان پیش از این به عنوان رئیس اداره مخابرات شهرستان فلاورجان مشغول به فعالیت بود
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc