کد خبر : 16546
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 - 9:24

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش فلاورجان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان  فلاورجان در جلسه ی شورای اداری آموزش و پرورش عنوان کرد : رشد وبالندگی کودکان امروز که آینده سازان فردای جامعه هستند ، با نهادینه کردن مهارتهای اجتماعی و یادگیری سبک زندگیبه انها امکان پذیر است . وی درخصوص شکل گیری شخصیت بچه ها در دوره ی آموزش ابتدایی با

مدیر آموزش و پرورش شهرستان  فلاورجان در جلسه ی شورای اداری آموزش و پرورش عنوان کرد :
رشد وبالندگی کودکان امروز که آینده سازان فردای جامعه هستند ، با نهادینه کردن مهارتهای اجتماعی و یادگیری سبک زندگیبه انها امکان پذیر است . وی درخصوص شکل گیری شخصیت بچه ها در دوره ی آموزش ابتدایی با توجه به اینکه بیش از۵۰% دانش آموزان در این دوره تحصیل می کنند ، افزود: اهمیت دروسی مانند ورزش ، نقاشی و کاردستی نباید مورد غفلت قرارگیرد.1
ایشان به مسئولین آموزش ابتدایی تاکید کردند که جهت تقویت روحیه ی جمع گرایی وارتقا رضایتمندی ،دانش آموزان را به انجام کارهای گروهی ترغیب و تشویق نمایند .
دکتر کمالی در خصوص اجرای صحیح و سریع پروژه ی مهر وتلاش برای ایجاد محیط های شاداب ، پویا و بانشاط برای سال تحصیلی جدید نکاتی متذکر شد.
باتوجه به تراکم حضور همکاران در اداره برای مباحثی ازجمله نقل و انتقالات ، بازنشستگی و سازماندهی در طول تابستان ، مدیر آموزش و پرورش از همکاران اداری خواست تا با سعه ی صدر و رعایت تکریم ارباب رجوع با مراجعان رفتار نمایند .
دکتر کمالی  با بررسی مشکلات به وجود آمده پیرامون هدایت تحصیلی و ابراز نگرانی اولیا و دانش آموزان ، ومراجعه متعدد به مدیریت شهرستان  ، راهکارهای لازم جهت حل این مشکل ارائه نمودند.
در پایان جلسه از آقایان ربانی ، کشوری ، قاسمی ، رضایی ، و خانم آذرنوش همکاران سابق مدیریت که در عرصه های دیگری فعالیت می نمایند تقدیر و تشکر به عمل آمد .
 
منبع :آموزش و پرورش شهرستان  فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc