کد خبر : 17467
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 7:08

‌پیام تبریک شهردارکلیشادوسودرجان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

علی ساعدی شهردارشهرکلیشادوسودرجان با پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت. در بخشی از متن این پیام آمده است: ۲۶مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سر افراز و صبور را به میهن گرامی می داریم. اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در

علی ساعدی شهردارشهرکلیشادوسودرجان با پیامی سالروز بازگشتali saeedi shardar (1) غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.
در بخشی از متن این پیام آمده است:
۲۶مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سر افراز و صبور را به میهن گرامی می داریم. اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. حضرت امام خمینی (ره)
سلام و ثنای حق بر رفعت نشینان بلند آزادی که خامه عشق بر دفتر ایستادگی و پایداری زده و نام فاخر خود را بر صحیفه سبز تاریخ رقم زدند.
آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نموده اند. بر ماست که فصل بی خزانشان را به هزار چشم نیاز و تمنا به انتظار نشینیم و از اعماق وجودمان قدردان حماسه آن راد مردان ، همیشه تاریخ باشیم .
بی شک امنیت و اقتدار ایران بازتاب فداکاری و دلاور مردی رزمندگانی است که عزت و شان خویش را با پایمردی و استقامت پاس داشتند و با تکیه بر نیروی ایمان و الهام از سیره انبیا رنج و مشقت اسارت را تحمل و شکوه مقاومت و سرافرازى را بر صحیفه درخشان ایران اسلامى ثبت کردند.
اینجانب رشادتها و جانفشانی های رادمردان راستین و آزادگان سرافراز را ارج نهاده و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران ، ایثارگران ، جانبازان ، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز خصوصا آزادگان شهرکلیشادوسودرجان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامت و بهروزی رزمندگان اسلام و آزادگان عزیز را از خداوند منان خواستارم.
علی ساعدی
شهردار شهر  کلیشاد وسودرجان شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc