کد خبر : 18477
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 7:58

دیدار و گفتگو با قدیمی ترین کارمند اداره آموزش‌وپرورش شهرستان فلاورجان

،دکتر کمالی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ، در آستانه‌ی عید سعید قربان و گرامیداشت دهه‌ی امامت ، جهت تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ی یاران قدیمی شاغل در مدیریت آموزش‌وپرورش و احیا سنت حسنه‌ی صله‌ی ارحام ، با قدیمی‌ترین کارمند اداره ، دیدار و گفتگو کرد. پیرمرد ساده‌زیست و خوش‌ذوق و شیرین‌گفتار ، با خواندن

،دکتر کمالی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ، در آستانه‌ی عید سعید قربان و گرامیداشت دهه‌ی امامت ، جهت تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ی یاران قدیمی شاغل در مدیریت آموزش‌وپرورش و احیا سنت حسنه‌ی صله‌ی ارحام ، با قدیمی‌ترین کارمند اداره ، دیدار و گفتگو کرد.
پیرمرد ساده‌زیست و خوش‌ذوق و شیرین‌گفتار ، با خواندن این جمله “بابنا مفتوحه ، فرشنا مکسوره ” ( درب منزل ما به روی مهمان باز و فرش خانه‌ی ما برای مهمان پهن می‌باشد ) با روی گشاده و لب خندان در خانه‌ای که عطر صفا و صمیمت در آن موج می‌زد ، به استقبال میهمانانش شتافت .۲%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%85%db%8c%d9%87
آقای کریم قاسمی از همکاران قدیمی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان فلاورجان است که متولد سال ۱۳۰۳ هجری شمسی می‌باشد . وی در زمان ریاست آقای محمدابراهیم بهنام نماینده‌ی آن زمان آموزش‌وپرورش لنجان سفلی، به‌عنوان نامه‌رسان اداره در سال ۱۳۳۹ به قول خودش ، به‌افتخار خدمت در آموزش‌وپرورش نائل آمد.
در این گفتگوی صمیمانه آقای قاسمی خاطرات تلخ و شیرین دوران خدمت خود در آموزش‌وپرورش را با استفاده از امثال‌وحکم و نقل داستان‌های جذاب و البته مرتبط با موضوعات مطرح‌شده ، با زبان شیرین وبیانی شیوا تعریف نمود.
دکتر کمالی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندساله‌ی این همکار فرهیخته ، با اشاره به حدیث شریف نبوی از امام صادق (علیه‌السلام) که رسول خدا (صلی علی‌محمد آل محمد ) فرمود: ” ازتجلیل خدا است احترام کردن به مسلمان سپیدموی” اظهار داشت : بازنشستگی به معنای تکمیل چرخه‌ی خدمت و آغازی دوباره و به‌منزله‌ی مدال افتخاری برسینه ی تاریخ است که تلاش صادقانه‌ی «بازنشستگان» را، بر آیندگان می‌نماید.اگر شاغلین و یا افرادی خدای‌ناکرده شاهدو نظاره‌گر وضعیت نامطلوب ، بازنشستگان باشند، چون در آینده‌ای بسیار نزدیک ، خود نیز کسوت آن‌ها را قهراً خواهند داشت ، طبعاً بر روحیه‌ی کاری و روابط آن‌ها تأثیر نامطلوبی خواهد گذاشت. بنابراین اگر به تکریم و حمایت پیشکسوتان و قدیمی‌ها اهمیت داده شود، علاوه بر قدردانی و سپاس از زحمات و خدمات این عزیزان کم‌توقع ، نوید بشارتی برای کارکنان شاغل نیز می‌باشد.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc