کد خبر : 18706
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 - 15:40

۳ واحد آموزشی جدید افتتاح می‌شود /محور آموزه ها در مدارس باید بر مبنای تمرین خردورزی ، یادگیری سبک صحیح زندگی و تعامل درست با دیگران باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه ی همایش مدیران سه مقطع آموزشی مدارس که روز یکشنبه ۲۸/۰۶/۹۵ در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم  برگزار گردید ، با اشاره به شعار پروژه ی مهر امسال مدیریت  آموزش و پرورش فلاورجان عنوان نمود : محور آموزه ها در مدارس باید بر مبنای تمرین خردورزی ، یادگیری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه ی همایش مدیران سه مقطع آموزشی مدارس که روز یکشنبه ۲۸/۰۶/۹۵ در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم  برگزار گردید ،%d9%87%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4
با اشاره به شعار پروژه ی مهر امسال مدیریت  آموزش و پرورش فلاورجان عنوان نمود : محور آموزه ها در مدارس باید بر مبنای تمرین خردورزی ، یادگیری سبک صحیح زندگی و تعامل درست با دیگران باشد. وی در این خصوص لزوم آموزش مهارتهای عاطفی ، اجتماعی را به کودکان و نوجوانان یادآورشد و گفت : آموزش و پرورش بستر یادگیری رفتارها و تعاملات صحیح با دیگران در همه ی زمینه ها ست ..پس وظیفه دارد رفتارهای درست را در وجود مخاطبینش نهادینه کند و این ممکن نمیشود مگر با آموزش عملی و معرفی الگوهای رفتاری مناسب ، که البته این الگوها در دین و فرهنگ ملی ما بسیارند . دکتر کمالی در ادامه افزود: یکی از راهکارهای تثبیت آموزش و یادگیری ، ایجاد و تقویت روحیه ی شاد در مدارس است . وی در این باره به مدیران مدارس توصیه نمود بهتر است حیاط مدارس پویا و فرحبخش باشد ، فضاهای سبز و ورزشی را تا حد امکان توسعه دهید. سپس مدیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه ی عوامل اجرایی به ویژه مدیران مدارس تصریح کرد: امسال آغاز مهر و شروع سال تحصیلی جدید با رویدادهای مهم و عظیمی در شهرستان همراه خواهد بود .وی افزود همزمان با شروع سال تحصیلی، افتتاح سه واحد آموزشی ، آغاز احداث دو واحد آموزشی و برای اولین بار در شهرستان ، برگزاری جشنواره ی مجمع خیرین مدرسه ساز اتفاقات مبارکی است که به همت همه ی عوامل اجرایی تحقق می یابد. دکتر کمالی با اشاره به بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهیدان با توجه به اینکه برگزاری نماز جماعت در مدارس از اولویتهای اول و مهم آموزش و پرورش است افزود: امسال زنگ برگزاری نماز نمادین و زنگ مقاومت ، در مراسم افتتاح نمازخانه ی هنرستان بهشت با حضور باشکوه مسئولین شهرستان و دانش آموزان طنین انداز می شود .
. در ادامه ی جلسه ی همایش مدیران مدارس که تا ساعت ۱۷ ادامه داشت ، دکتر انصاری مهراز اساتید دانشگاه و معاون محترم فرهنگی ورزشی شهرداری استان اصفهان در خصوص شیوه های موثر در تعاملات آموزشی و مدیریت رفتار سازمانی و روابط انسانی بیاناتی ارائه نمود .

در این جلسه فرماندار محترم شهرستان فلاورجان یکی از مدعوین مدیریت آموزش و پرورش بود . ایشان در مورد اهمیت سرشماری نفوس و مسکن جهت برنامه های کلان اقتصادی و دادن اطلاعات صحیح به مامورین سرشماری و ثبت نام اینترنتی خانواده ها و لزوم همکاری و مساعدت همه ی کارمندان دولت در این خصوص توصیه هایی بیان نمود. از دیگر برنامه های این جلسه سخنرانی دکتر جدیدی رئیس ستاد اقامه ی نماز استان ، پیرامون نماز و اهمیت و جایگاه آن در ادیان مختلف و به ویژه دین مبین اسلام بود.
 
پرسش و پاسخ مدیران مدارس و مسئولین هر حوزه ی آموزشی به صورت کارگاهی و مجزا پایان بخش برنامه های همایش مدیران مدارس شهرستان فلاورجان بود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc