کد خبر : 21299
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 18:48

نام و آوازه رزمندگان شهرستان فلاورجان لرزه بر اندام دشمن انداخته بود

سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان که با حضور مسؤولان ارشد شهرستان، برگزار شد با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: شهرستان فلاورجان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در سالیان  اخیر در دفاع از انقلاب اسلامی و عمل به

سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان که با حضور مسؤولان ارشد شهرستان، برگزار شد با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: شهرستان فلاورجان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در سالیان  اخیر در دفاع از انقلاب اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری خیلی برجسته وانقلابی عمل کرده است.

 [singlepic id=127 w= h= float=none]

ایشان در ادامه افزود: وظیفه ما بسیجیان این است که در فراهم کردن زیرساخت و بسترسازی به شکلی باشیم که شهرستان  فلاورجان بتواند در شرایط پیش رو که مقام معظم رهبری راهبردهایی را  برای بسیج تعریف نموده اند شهرستان مثل دفاع مقدس بدرخشد.

ایشان در ادامه با تبریک پیروزی‌های اخیر در کشور عراق و سوریه افزود: امروز در عراق ما شاهد پیروزی بزرگی هستیم به نحوی که  تروریست های تکفیری از فرودگاه عراق رانده شده اند و از شهر موصل در حال عقب‌نشینی هستند و شهر حلب دومین شهر بزرگ سوریه به صورت کامل از سیطره گروه های تروریست  مسلح آزاد شده است و این تفکر و پایمردی ملت ایران تاسی بر تفکر بسیجی توانست سوریه را به این وضع برساند.
سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به چهار عرصه فرهنگ، علم، دفاع و خدمت رسانی تاکید کرد و گفت: حضور بسیج در چهار عرصه فرهنگ، علم، دفاع و خدمت رسانی می باشد و جلوگیری از نفوذ دشمن به هر سبک و سیاق می بایست انجام گیرد.
سلیمانی به تحقق مردم سالاری دینی اشاره کرد و افزود: شکل گیری تفکر بسیجی و تحقق مردم سالاری دینی با تکیه بر آرمانهای دینی و اصول مذهب تشیع، فقط شرکت در انتخابات نیست و جنبه های دیگری هم دارد و آن در سایه حضور مردم در بسیج کامل می شود و سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی به منصه ظهور می رسد.
وی درباره این ضرورت‌ها تصریح کرد: تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز و بررسی تهدیدها و آسیب‌های جامعه، که در بحث آسیب اجتماعی، مبارزه با اعتیاد در شهرستان برنامه ریزی شده است که بسیج می بایست با همت خود، مردم وهمکاری مسئولین و فرماندهان قرارگاه فرهنگی برنامه ریزی نمایند که شهرستان فلاورجان به یک شهرستان پاک تبدیل شود.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: شهرستان فلاورجان بیش از یک هزار و ۳۰۰ شهید در دفاع مقدس تقدیم نموده و نام و آوازه رزمندگان آنها در لشکرهای استان به ویژه لشکر هشت نجف اشرف لرزه بر اندام دشمن انداخته بود می توانند به راحتی این آسیبی که درون جامعه بوجود آمده است را مدیریت نماید. 
گفتنی است در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار سید هدایت الله نوری زاده تجلیل شد و سرهنگ دوم علی فتحیان به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc