کد خبر : 21731
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 - 13:34

فعال سازی کمیته ورزش ادارات شهرستان را در دستور کار داریم

سرپرست اداره ورزش و جوانان فلاورجان راه حل کم تحرکی کارکنان را تشکیل و فعال سازی کمیته ورزش ادارات عنوان کرد. رحمان رئیسی در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان با اعلام این موضوع که با همه ادارات تعامل داریم گفت: وظیفه ما به عنوان متولی ورزش احیای کمیته ورزش در ادارات است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فلاورجان راه حل کم تحرکی کارکنان را تشکیل و فعال سازی کمیته ورزش ادارات عنوان کرد.
رحمان رئیسی در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان با اعلام این موضوع که با همه ادارات تعامل داریم گفت: وظیفه ما به عنوان متولی ورزش احیای کمیته ورزش در ادارات است.photo_2017-01-03_13-33-01
رحمان رئیسی با بیان اینکه تشکیل کمیته ای متشکل از نماینده ورزش تمام ادارات را در دستور کار داریم افزود: پس از تشکیل کمیته ورزش ادارات از بین آنها ۵ نفر به عنوان شورای ورزش ادارات شهرستان معرفی شوند که وظیفه آنها مشخص کردن تقویم سالیانه ورزشی و همکاری و نظارت بر اجرای آن با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان خواهد بود.
وی افزود: فعالیت های ورزشی فقط مختص اداره ورزش نیست و همه ادارات باید هم همکاری فکری و هم میدانی داشته باشند و این امر می تواند به سلامتی قشر کارمند کمک فراوانی بکند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با گفتن این مطلب که اماکن ورزشی متعلق به فرد خاص یا گروه خاصی نیست تاکید کرد: این حق همه مردم بخصوص روستائیان است که با کمترین هزینه بتوانند ورزش کنند و مهمترین وظیفه اداره ورزش و جوانان مردمی کردن ورزش است.
وی با اشاره به اینکه برخی کشورها می توانند در امر ورزش الگوی مناسبی برای ما باشند خاطرنشان کرد: فرهنگ بهداشتی و پزشکی ما آنگونه که باید قوی نیست زیرا ورزش تنها دارویی است که هم پیشگیری می کند و هم درمان است.
رئیسی همچنین یکی از اهداف این اداره را ایجاد فضاهای مناسب ورزشی در ادارات دانست و گفت: اگر ادارات فضایی را جهت ورزش مشخص نمایند می توان با کمترین هزینه آن را تجهیز کرد.
وی اضافه کرد: اگر کارمندان ما در روز فقط دو ساعت فعالیت ورزشی داشته باشند قطعاً بهره وری فعالیتشان بالاتر خواهد رفت و سیستم اداری ما سالم تر نیز خواهد شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc