کد خبر : 22751
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 7:35

امیر حسین جمشیدیان: با یک اشتباه طلای اومنیوم را از دست دادم

دارنده مدال طلا و نقره دوچرخه سواری قهرمانی آسیا گفت: از عملکردم در قهرمانی آسیا راضی هستم. البته یک اشتباه باعث شد مدال طلای اومنیوم را از دست بدهم و حسرت آن را می خورم. امیر حسین جمشیدیان درباره ی کسب مدال نقره اومنیوم قهرمانی آسیا بیان کرد: رقابت بسیار سنگین بود اما با یک

دارنده مدال طلا و نقره دوچرخه سواری قهرمانی آسیا گفت: از عملکردم در قهرمانی آسیا راضی هستم. البته یک اشتباه باعث شد مدال طلای اومنیوم را از دست بدهم و حسرت آن را می خورم.IMG_20170210_223612
امیر حسین جمشیدیان درباره ی کسب مدال نقره اومنیوم قهرمانی آسیا بیان کرد: رقابت بسیار سنگین بود اما با یک اشتباه مدال طلا را از دست دادم و واقعا دارم حسرت آن را می خورم. با این حال خوشحالم که توانستم اولین مدال اومنیوم ایران را در قهرمانی آسیا کسب کنم.
او ادامه داد: من برای اومنیوم خیلی تمرین کرده بودم. البته قرار نبود در آن رکاب بزنم اما چون بر روی آن تمرکز کرده بودم درخواست کردم در اومنیوم رکاب بزنم. امیدوارم جواب اعتمادشان را داده باشم. البته باید طلا می‌گرفتم که نشد.
جمشیدیان در پاسخ به این پرسش که از عملکردش در قهرمانی آسیا راضی هست یا خیر، تصریح کرد: بله. توقعی که از خودم داشتم را توانستم پیاده کنم. امیدوارم مسئولان به من اعتماد کنند و به قهرمانی جهان و کاپ های جهانی هم اعزام شوم.
او با اشاره به در پیش داشتن مسابقات قهرمانی جاده آسیا گفت: مسابقه بعدی بحرین است. اگر خدا بخواهد و حمایت هم کنند در مسابقات قهرمانی آسیا جاده هم هدفم کسب مدال است.
قهرمان دوچرخه سواری آسیا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه برنامه ای برای آینده خود دارد تا همین روند را ادامه دهد، تاکید کرد: دنبال آینده درخشان هستم اما این چیزی نیست که فقط خودم باید دنبال آن بروم بلکه به پشتیبان احتیاج دارم. وقتی یک نفر مدال می گیرد از پیچ های دوچرخه گرفته تا حضور مکانسین و بقیه موارد در کسب آن مدال تاثیر دارند. از این رو برای داشتن آینده درخشان باید حمایت شوم.
او ادامه داد: ما باید اردوهای زیادی داشته باشیم و به مسابقات خارجی برویم. از رقابت با رکابزنان انگلیس و ایتالیا نترسیم تا متوجه شویم آنها ماورا یی رکاب نمی زنند. ما هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما باید مسابقات و توجهات زیاد شود. همچنین دوچرخه و تجهیزات و همه چیز ارتقا یابد. کم کم دارد همه چیز رشد پیدا می کند این اعزام هم خوب بود و فدراسیون واقعا کم نگذاشت.
جمشیدیان در مورد اینکه برنامه ریزی اش بر روی پیست است یا جاده، بیان کرد: بر روی هر دو بخش تمرکز دارم. دوست دارم در هر دو رکاب بزنم. البته قلبا دوست دارم جاده‌روی خوبی باشم.
او در مورد حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ نیزگفت: بازی های آسیایی آرزوی هر ورزشکاری است که در آن شرکت کند و مدال بگیرد. نمی توان قطعی گفت که در بازی ها هستم یا نه.در حال حاضر رقابتهای سال ۲۰۱۷ را پیش رو دارم که امیدوارم به قهرمانی جهان پیست و جاده و کاپ های جهانی اعزام شوم و نتیجه خوبی بگیرم.
منیع : روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc