کد خبر : 23621
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395 - 8:31

نمایشگاه توانمندی‌های معلولان ذهنی فلاورجان گشایش یافت

آثار هنری و صنایع دستی ۴۵مددجو فلاورجانی در نمایشگاه فروشگاه توانمندی‌های معلولان ذهنی بمنظور حمایت و شناساندن هرچه بیشتر توانمندیهای معلولین ذهنی این شهرستان به نمایش درآمده است. نمایشگاه و فروشگاه توانمیدیهای هنری و صنایع که در خیابان فردوسی .میدان دفاع مقدس .جنب دفتر امام جمعه شهر فلاورجان در مرکز توانبخشی رسالت شهر فلاورجان برپا

آثار هنری و صنایع دستی ۴۵مددجو فلاورجانی در نمایشگاه فروشگاه توانمندی‌های معلولان ذهنی بمنظور حمایت و شناساندن هرچه بیشتر توانمندیهای معلولین ذهنی این شهرستان به نمایش درآمده است.
نمایشگاه و فروشگاه توانمیدیهای هنری و صنایع که در خیابان فردوسی .میدان دفاع مقدس .جنب دفتر امام جمعه شهر فلاورجان در مرکز توانبخشی رسالت شهر فلاورجان برپا شده، توانمندی‌ها، دستاوردها و محصولات ساخته دست معلولان ذهنی مرکز آموزشی توانبخشی رسالت به نمایش درآمده است.
در این نمایشگاه آثار ۴۵مددجو در قالب چرم دوزی کاردستی،عروسک سازی ،سفره هفت سین پته بافی، گبه بافی، گل سازی، با هدف فروش محصولات مددجویان ،آشنایی مردم با کارهای خیر خواهانه و بازارچه خیریه در آستانه سال جدید   در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 
نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های معلولان ذهنی فلاورجان از ۲۲اسفند تا ۲۶اسفند در دو نوبت صبح و عصر در مرکز این شهرستان دایر است.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc