کد خبر : 23658
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1395 - 22:36

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن با حضور همیاران سلامت

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، مراسم جشنی با حضور  همیاران سلامت و  پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جمعی از بانوان شاغل ادارات شهرستان فلاورجان برگزار شد . در این برنامه از بانوان شاغل در ادارات دولتی و نیز بانوان فعال یکی از

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، مراسم جشنی با حضور  همیاران سلامت و  پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جمعی از بانوان شاغل ادارات شهرستان فلاورجان برگزار شد .
در این برنامه از بانوان شاغل در ادارات دولتی و نیز بانوان فعال یکی از مراکز تحت پوشش بهزیستی شهرستان تجلیل شد.
علی بهرامی رئیس اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان طی سخنانی، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و سلاله پاکش امام خمینی (ره)، همچنین روز مادر و هفته زن، دختر گرامی پیامبر اسلام را الگوی تمام عیار یک زن مسلمان دانست و افزود: زبان از ستایش اوصاف آن حضرت قاصر است.
بهرامی گفت: زن در ایران درکنار ایفای نقش های اجتماعی، درخانواده نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با تلاش برای مدیریت خانواده و تربیت فرزندان، علاوه بر ایفای نقش همسری، در جایگاه یک مادر نیز به بهترین شکل حتی فراتر از وظایف خود، عمل می نماید. 
در این همایش از  تعدادی از مربیان و همیاران سلامت با اهدای هدیه و لوح تقدیر و یک شاخه گل تقدیر شد 

گفتنی است جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان و اداره بهزیستی این شهرستان  در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان برگزار شد ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc