کد خبر : 24236
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 8:27

سلسله جلسات حقوق شهروندی در فرهنگسرای شهرداری کلیشادوسودرجان برگزارشد

درراستای اهداف مقدس حقوق شهروندی و اموزش خانواده و همچنین رفتن به سمت فرهنگی غنی و سازنده اسلامی سه جلسه گارگاه مشاوره رایگان باموضوع :” شادمانی اصیل را به خانواده خود هدیه دهید” باسخنرانی دکتر علی اصغر سوادکوهی برنامه ریزی شد که اولین جلسه از این گارگاه در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۹۶ درفرهنگسرای شهرداری

درراستای اهداف مقدس حقوق شهروندی و اموزش خانواده و همچنین رفتن به سمت فرهنگی غنی و سازنده اسلامی سه جلسه گارگاه مشاوره رایگان باموضوع :” شادمانی اصیل را به خانواده خود هدیه دهید” باسخنرانی دکتر علی اصغر سوادکوهی برنامه ریزی شد که اولین جلسه از این گارگاه در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۹۶ درفرهنگسرای شهرداری کلیشادوسودرجان برگزارشد .
در این جلسه سوادکوهی سخنران این جلسه گفت: «خانواده» کوچک ترین و در عین حال اساسی ترین واحد اجتماع است که باید در حفظ و بقاء و شکوفایی آن کوشش نمود. تأثیرگذاری مستقیم، گستره ی تأثیر و طول مدت آن، شاخصه های مهمی هستند که توجه به خانواده را ضروری می سازد.
درادامه وی به شیوه های اصولی شاد بودن و شاد زیستن اشاره نمودن و در پایان اولین جلسه این گارگاه وی به سوالات بانوان حاضر در جلسه پاسخ دادن
لازم به ذکر است دومین جلسه این کارگاه شنبه۲۶ فروردین ماه راس ساعت ۹صبح در فرهنگسرا شهرداری کلیشادوسودرجان برگزارمیشود
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از سلسله جلسات می توانند همه روزه صبح و عصر به دفتر فرهنگسرا ی شهرداری کلیشادوسودرجان مراجعه و یا باشماره ۳۷۴۸۳۰۲۰ تماس حاصل نمایند .
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc