کد خبر : 24776
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 7:55

پوشش صددرصدی سهمیه ی شهرستان فلاورجان در جذب سوادآموز

، مدیر آموزش و پرورش فلاورجان  در نشست خبری با اصحاب رسانه ، ضمن تقدیر و تشکراز کلیه ی عوامل اجرایی در حوزه ی سواد آموزی آموزش و پرورش فلاورجان به ویژه آموزش دهندگان عزیز که خالصانه در جهت ریشه کنی جهل و بیسوادی مجدانه تلاش می کنند، از پوشش صددرصدی سهمیه ی شهرستان فلاورجان

، مدیر آموزش و پرورش فلاورجان  در نشست خبری با اصحاب رسانه ، ضمن تقدیر و تشکراز کلیه ی عوامل اجرایی در حوزه ی سواد آموزی آموزش و پرورش فلاورجان به ویژه آموزش دهندگان عزیز که خالصانه در جهت ریشه کنی جهل و بیسوادی مجدانه تلاش می کنند، از پوشش صددرصدی سهمیه ی شهرستان فلاورجان در جذب سوادآموز خبرداد. دکتر کمالی با بیان اینکه مهاجرپذیر بودن شهرستان و وجود اتباع افغان فعالیت را در این حوزه سخت تر نموده ، اظهار داشت : « نداشتن آمار دقیق از بیسوادان شهرستان به واسطه ی مهاجرپذیر بودن شهرستان و جابجایی خانواده ها و همچنین وجود اتباع افغان که عموما بی سواد هم هستند موجب شده که ما در استان علی رغم فعالیتها و تلاشهای زیادی که در این حوزه انجام می شود از نظر آمار بی سوادی وضعیت مناسبی نداشته باشیم ».
مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ، ابراز امیدواری نمود با افزایش سهمیه ی استانی و استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای افراد توانمند دراین حوزه بتوانیم عملکرد موثرتری داشته باشیم .
دکتر کمالی با بیان اینکه در سال گذشته دو مرکز یادگیری محلی در شهرستان راه اندازی و شروع به کار نموده اند ، تصریح کرد : « مرکز یادگیری محلی نوجویان در شهر فلاورجان و مرکز یادگیری محلی زندان مرکزی با قوت مشغول به کار هستند. وی در ادامه افزود : « با توجه به اهمیت و ضرورت سواد و سوادآموزی و آثار سوء بیسوادی در زندگی ، از ائمه ی جمعه و جماعات می خواهم در این عرصه یاری رسان ما باشند . همچنین از کلیه ی مدیران مدارس می خواهم در خصوص شناسایی و معرفی والدین بی سواد ، به یاری آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی بشتابند» ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc