کد خبر : 26177
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 17:19

۲۲۵میلون ریال کمکهای فرهنگیان شهرستان فلاورجان به جشن گلریزان

  جشن گلریزان که باهدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد دوشنبه ۲۲ خردادماه برگزارشد فرهنگیان استان اصفهان ۴ میلیاردریال به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان کمک کردند. فرهنگیان اداره آموزش ‌و پرورش شهرستان فلاورجان مبلغ ۲۱۵میلیون  ریال وفرهنگیان اداره آموزش ‌و پرورش پیربکران مبلغ ۱۰ میلیون ریال به این جشن گلریزان اهداکردند در این جشن علاوه

  جشن گلریزان که باهدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد دوشنبه ۲۲ خردادماه برگزارشد
فرهنگیان استان اصفهان ۴ میلیاردریال به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان کمک کردند.
فرهنگیان اداره آموزش ‌و پرورش شهرستان فلاورجان مبلغ ۲۱۵میلیون  ریال وفرهنگیان اداره آموزش ‌و پرورش پیربکران مبلغ ۱۰ میلیون ریال به این جشن گلریزان اهداکردند

در این جشن علاوه بر نمایندگانی از ۶ ناحیه آموزشی شهر اصفهان فرهنگیان ادارات آموزش و پرورش  فلاورجان ،پیربکران  گلپایگان، برخوار و میمه ،کوهپایه وباغبهادران نیز حضور داشتند.
در ادامه این مراسم اسدالله جولایی ، رئیس ستاد دیه کشور در سخنانی ضمن تحسین این حرکت خیر در اصفهان، آزادی زندانیان در شرایط فعلی را گام موثری در جهت کاهش مشکلات ‌ اجتماعی خانواده زندانیان برشمرد و اذعان کرد:
به همت این ستاد این مژده به همشهریان اصفهانی داده می شود که مددجویان و زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی زیر دویست میلیون ریال بدون هیچ محدودیتی آزاد می شوند.
محمد حسن قائدی‌ها، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اقدام معلمان استان اصفهان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را ادامه راه معلمان فداکاری دانست که خود را به آب و آتش زدند تا دانش آموزان خود را نجات دهند.وی با بیان اینکه در بین معلم‌ها نمونه‌های بارز ایثار و فداکاری کم نیست، ابراز داشت: آزادی جرایم غیر عمد در واقع آزادی خانواده‌های آنها از آسیب‌های اجتماعی است و از این رو از جایگاه والایی برخوردار است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزاری جشن گلریزان فرهنگیان را برگرفته از آموزه‌های قرآنی و دین اسلام دانست و گفت: این امر به منظور فرهنگسازی برای توجه و کمک به هم نوعان است و از این رو معلمان می‌توانند بزرگ‌ترین و بهترین الگو برای جامعه باشند.
حسین سیستانی، معاون برنامه‌ریزی وتوسعه  منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در این جشن فرهنگیان را راهنمایان ارشد جامعه در کنار روحانیون دانست و اظهار داشت: از این رو این گروه از جامعه می‌توانند با رفتارهای شایسته خود بسیاری از اخلاق‌های نیک و پسندیده در جامعه را تقویت کنند.
در پایان این جشن و پس از جمع بندی کمک‌های اعلام شده یکصد میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در جشن گلریزان فرهنگیان استان اصفهان جمع‌آوری شد
دکترکمالی مدیرآموزش وپرورش شهرستان فلاورجان از کلیه همکاران فرهنگی که درجشن گلریزان شرکت نمودند تشکر وقدردانی نمودو اظهار داشت این امر به منظور فرهنگسازی برای توجه و کمک به هم نوعان است و از این رو معلمان می‌توانند بزرگ‌ترین و بهترین الگو برای جامعه باشند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc