کد خبر : 27698
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 18:13

ستاد کنگره شهداپیگیر دیدار مردم فلاورجان با مقام معظم رهبری است/ برگزاری اجلاسه پایانی در اسفند ماه

ستاد کنگره شهداپیگیر دیدار مردم فلاورجان با مقام معظم رهبری است/ برگزاری اجلاسه پایانی در اسفند ماه

سرهنگ فتحیان : مجموعه مدیران شهرستان پیگیراست  که دیدار عمومی مردم شهرستان فلاورجان با مقام معظم رهبری در زمان اجلاسه انجام شود. فرمانده سپاه فلاورجان در گفتگویی با اشاره این مطلب که کنگره شهدا و سرداران فقط به مراکز استان ها اختصاص داده می شود؛ اظهار کرد: در برخی شهرستان های استان اصفهان مانند فلاورجان

سرهنگ فتحیان : مجموعه مدیران شهرستان پیگیراست  که دیدار عمومی مردم شهرستان فلاورجان با مقام معظم رهبری در زمان اجلاسه انجام شود.
فرمانده سپاه فلاورجان در گفتگویی با اشاره این مطلب که کنگره شهدا و سرداران فقط به مراکز استان ها اختصاص داده می شود؛ اظهار کرد: در برخی شهرستان های استان اصفهان مانند فلاورجان به دلیل رشادت هایی که رزمندگان اسلام داشته اند و ایثارگری هایی که کرده اند مجوز برگزاری اجلاسه کنگره شهدا و سرداران داده شده است.
سرهنگ علی فتحیان با گفتن این مطلب که قدم اول کنگره ایجاد چارت تشکیلاتی آن است خاطر نشان کرد: اولین کمیته ای که تشکیل شد؛ جمع آوری و ثبت خاطرات بود و پس از آن کمیته نشر که وظیفه شان انتشار آن مطالب و مستنداتی است که پیرامون شهدا و رزمندگان جمع آوری شده است.
وی افزود: کمیته مهم دیگر ستاد کنگره شهدا و سرداران شهرستان فلاورجان کمیته فرهنگی است که مسئولیت فضا سازی و معرفی ابعاد شخصیتی شهدا و ایثارگران را بر عده دارد که با توجه به حجم کاری که دارد به زیر مجموعه های متعددی از قبیل: تولید آثار هنری، فرهنگی، نمایشگاهی، یادواره ها، مسابقات و تهیه و تکثیر محصولات فرهنگی تقسیم می شود.
فرمانده سپاه فلاورجان با بیان این مطلب که کنگره در تمام کمیته ها از چند وقت قبل کار خود را آغاز کرده است اضافه کرد: در کنار کمیته های یاد شده کمیته های روابط عمومی، بازرسی، برنامه ریزی و مالی نیز در چارت کنگره سرداران دیده شده است که با قدرت هرچه تمام تر جهت پیشبرد اهداف کنگره تلاش های شبانه روزی انجام می دهند.
وی همچنین گفت: با توجه به تعداد بالای رزمندگان این شهرستان و همچنین شهدا و جانبازانی که تقدیم به نظام و انقلاب کرده است و به جهت تسریع و سهولت در انجام کار در کنار دفتر مرکزی کنگره سرداران و یک هزار و۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان که در شهر کلیشاد و سودرجان مستقر است در تمام شهرها و روستاهایی که تعداد شهدای بالایی دارند دفاتر فرعی کنگره ایجاد شده است که کار آنها ارتباط مستقیم با خانواده شهدا ست.
سرهنگ فتحیان با اشاره به برنامه های اصلی کنگره سرداران و یک هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه از قبل مقرر شده است اجلاسه کنگره در اسفند ماه سال جاری برگزار شود کمیته ای با نام اجلاسیه کنگره تشکیل شده است که مهمترین کار کنگره نیز برگزاری موفق اجلاسه پایانی است.
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های کنگره سرداران و شهدای شهرستان فلاورجان که کل مجموعه شهرستان پیگیر آن هستند دسیدار عمومی مردم شهرستان فلاورجان با امام خامنه ای است که آرزوی دیرینه مردم شهیدپرور این شهرستان است و امیدواریم آقا با عنایتی که به مردم دارند این دیدار میسر شود.
فرمانده سپاه فلاورجان همچنین دعوت از سران و مسئولین کشوری و لشکری را از دیگر برنامه های مهم اجلاسه پایانی کنگره سرداران و شهدای این شهرستان برشمرد و تاکید کرد: برگزاری دعای ندبه که از شبکه سراسری پخش شود، جشنواره های کشوری در زمینه های مختلف، تهیه نمایشنامه و فیلم کوتاه از از زندگی شهدا جهت پخش در شبکه های سیما از دیگر فعالیت های مهم ستاد کنگره شهدا و سرداران شهرستان فلاورجان است.
وی با اشاره به عدم وجود یک سالن مناسب و بزرگ جهت برگزاری اجلاسه پایانی کنگره شهدا و سرداران شهید شهرستان فلاورجان ادامه داد: با پیگیری کمیته پشتیبانی و همکاری مجموعه اداری شهرستان یک قطعه زمین در فلاورجان واگذار شد که با برنامه ریزی های انجام شده و مجموعه مهندسی سپاه و بسیج تا قبل از زمان برگزاری اجلاسه پایانی یک سالن بزرگ چند منظوره در شهرستان ایجاد خواهد شد که در آینده می توان از آن در تمام برنامه هایی که شهرستان به یک سالن مناسب نیاز دارد استفاده کرد>
فرمانده سپاه فلاورجان در پایان گفت: یکی از نیازهای کنگره سرداران و شهدای شهرستان موزه ای است که بتوان آثار و مکتوبات شهدا را در آن در معرض دید عموم قرار داد و همچنین با نگهداری مناسب آنها را برای نسل های آینده حفظ کرد که در کنار سالن بزرگ اجلاسه ایجاد موزه نیز برنامه ریزی شده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc