کد خبر : 36194
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 10:47

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی چمگردان اظهار کرد

شنا در دریاچه قایقرانی جان جوان فلاورجانی را گرفت

شنا در دریاچه قایقرانی جان جوان فلاورجانی را گرفت
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی چمگردان گفت: بار دیگر بی‌اعتنایی به اخطارها و شنا کردن در دریاچه قایقرانی ذوب آهن باعث غرق شدن و فوت جوان ۲۰ ساله فلاورجانی شد.

مهدی اسماعیلی مسئول ایستگاه آتش‌نشانی چمگردان اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز گذشته یک مورد حادثه غرق شدگی در دریاچه مصنوعی قایقرانی ذوب آهن توسط تماس های مردمی به ایستگاه آتش‌نشانی چمگردان اعلام شد.

وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی چمگردان در ایام تابستان، با هماهنگی‌های انجام شده این تیم در کمترین زمان ممکن با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شدند.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی چمگردان تصریح کرد: طبق گزارشات مردمی جوانی حدودا ۲۰ ساله ساکن فلاورجان با هدف شنا و ماهیگیری با استفاده از تیوپ به دریاچه مصنوعی قایقرانی وارد شده که به دلیل عدم توانایی و آشنایی با فنون شنا دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: عملیات جستجو با حضور تیم غواصی شهرداری چمگردان و زرین شهر سریعا آغاز شد و با تلاش فراوان بدن بی جان این جوان ۲۰ ساله پس از ۱۰ دقیقه جستجو کشف و به خارج از دریاچه قایقرانی انتقال داده شد.

اسماعیلی اضافه کرد: جسد متوفی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و تشکیل پرونده به سردخانه منتقل و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد
منبع :ایمنا.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc