کد خبر : 451
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1393 - 12:34

قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان فلاورجان در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن

قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان فلاورجان در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن

        قدردانی فرماندار فلاورجان از حضور حماسی مردم شهرستان فلاورجان در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن فرماندار فلاورجان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن تشکر و قدردانی نمود. متن این پیام به شرح ذیل است:  بسمه تعالی  ‘ملت سرافراز ایران اسلامی

 

 

 

 

قدردانی فرماندار فلاورجان از حضور حماسی مردم شهرستان فلاورجان در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن

فرماندار فلاورجان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن تشکر و قدردانی نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است:
 

بسمه تعالی

 ‘ملت سرافراز ایران اسلامی که همواره پیرو امر ولایت بوده بابصیرت و هوشیاری در صحنه های مختلف دفاع از حقانیت نظام که به حق یادگار جاوید معمار کبیر انقلاب اسلامی و ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن بوده علیرغم تبلیغات مسموم بیگانگان و تلاشهای شوم آنان برای تضعیف باورهای عمیق و انقلابی ملت ایران، بار دیگر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حماسه ای خلق کردند که بیش از پیش بر یاس مخالفان دامن زد’.

 بی تردید عزم راسخ ملت در دفاع از انقلاب پشتوانه ای اصیل و مستحکم در برابر هجمه های ددمنشانه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بوده و این اراده آهنین ناشی از معرفت ایرانیان مسلمان نسبت به پیامهای ارزشمند دین مبین اسلام است’.

در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم سرافراز و حماسه ساز شهرستان فلاورجان همگام با هموطنان سراسر کشور با حضور بابصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری (مد ظله العالی)و دستاوردهای ارزشمند نظام نشان داده و باردیگر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند..

این حماسه آفرینی که نشان از عمق درک مردم این شهرستان دارد شایسته بالاترین تقدیرهاست . اینجانب  این حضور را ارج نهاده و از همه آحاد مردم شهرستان علی الخصوص مسئولین سختکوش، روحانیت جلیل القدر، خانواده های معظم شهدا و سایر اقشار مردم همیشه در صحنه شهرستان تقدیر و تشکر نموده، تداوم نهضت شکوهمند امام راحل را از خداوند قادر و متعال مسالت می نمایم.
                    اصغر هدایت
فرماندار شهرستان فلاورجان

 

 

 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc