کد خبر : 464
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 - 19:58

جزئیات مرگ دامادها در انفجار ترقه در قهدریجان/آمار قربانیان این حادثه هولناک به ۲نفر رسید.

جزئیات مرگ دامادها در انفجار ترقه  در قهدریجان/آمار قربانیان این حادثه هولناک به ۲نفر رسید.

آمار قربانیان این حادثه هولناک به ۳نفر رسید. این حادثه نیمه‌شب دوشنبه ۲۷بهمن‌ماه در بخش قهدریجان شهرستان فلاورجان رخ داد و ۵کشته و مصدوم برجای گذاشت. بررسی‌ها نشان می‌داد قربانیان نخستین حادثه ۲پسر ۲۲ساله به نام‌های مسعود درویشی و امید جمالی هستند که قرار بود به‌زودی رخت دامادی به تن کنند. هاجر راقبی، نامزد ۱۸ساله

آمار قربانیان این حادثه هولناک به ۳نفر رسید.

این حادثه نیمه‌شب دوشنبه ۲۷بهمن‌ماه در بخش قهدریجان شهرستان فلاورجان رخ داد و ۵کشته و مصدوم برجای گذاشت. بررسی‌ها نشان می‌داد قربانیان نخستین حادثه ۲پسر ۲۲ساله به نام‌های مسعود درویشی و امید جمالی هستند که قرار بود به‌زودی رخت دامادی به تن کنند. هاجر راقبی، نامزد ۱۸ساله مسعود درویشی، یکی از قربانیان حادثه انفجار ترقه در گفت و گو با همشهری می‌گوید: مسعود پسرخاله مادرم بود و سال۹۱ به خواستگاری‌ام آمد.

از آن روز به بعد با رضایت خانواده‌ها نامزد شدیم و قرار بود اوایل سال۹۴ مراسم عروسی‌مان را جشن بگیریم اما نشد. او ادامه می‌دهد: آخرین‌بار عصر یکشنبه با او تماس گرفتم و گفت قرار است به مراسم عروسی پسرهمسایه‌شان برود تا اینکه خبر رسید هنگام ساخت ترقه جانش را از دست داده است. دختر جوان می‌گوید: گویا وقتی مسعود در مراسم عروسی پسرهمسایه بود، ۲نفر از دوستانش به نام‌های امید و مجید از او خواستند برای ساخت ترقه به خانه امید بروند.

امید ۲هفته پیش نامزد کرده و قرار بود جمعه همین هفته (اول اسفند) مراسم عقدشان را جشن بگیرند. طبقه دوم خانه امید نیمه‌ساز بود. آن شب همگی به آنجا رفتند و حدود ۲۵کیلو مواد محترقه همراهشان بود تا با آن ترقه بسازند. می‌خواستند این ترقه‌ها را در مراسم عروسی استفاده کنند که یکدفعه این مواد منفجر شد. شدت این انفجار به حدی بود که آوار بر طبقه اول ریخت طوری‌که مادر و برادر امید در طبقه اول بر اثر این حادثه مصدوم شدند.

دخترجوان می‌گوید: مسعود و امید در دم جان باختند اما مجید و ۲مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. دختر جوان با بغض می‌گوید: چهارشنبه سوری نزدیک است و واقعا از جوانان می‌خواهم که دست به این کارهای خطرناک نزنند. در همین حال علیرضا شفیعی مسئول پایگاه‌های اورژانس شهرستان فلاورجان گفت: پس از حادثه امدادگران اورژانس شهرستان فلاورجان مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc