کد خبر : 48915
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 22:28

پروژه پل دور برگردان خیابان های ملاصدرا و فاضل هندی افتتاح شد

پروژه پل دور برگردان خیابان های ملاصدرا و فاضل هندی افتتاح شد
پل دور برگردان حدفاصل خیابان های فاضل هندی و ملاصدرا شهر فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن هفته فرهنگی شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات خیبر افتتاح گردید.

به گزارش نیوز فلاورجان شهردار فلاورجان در مراسم افتتاحیه پل دور برگردان حدفاصل خیابان های فاضل هندی و ملاصدرا چنین گفت:تأکید بر خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان دیار شهدای خط شکن همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه پل دور برگردان همزمان با هفته فرهنگی شهرستان با حضور خانواده معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و شهروندان دیار شهدای خط شکن؛ فلاورجان، روحانیت معزز، مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان، امام جمعه شهر، فرماندار شهرستان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، تنی چند از مدیران و مسئولان شهرستان و جمعی از معاونین و کارکنان شهرداری فلاورجان برگزار گردید.

در این مراسم “شهردار فلاورجان ” اجرای پروژه پل دور برگردان را گامی مهم در راستای خدمت رسانی به شهروندان ساکن در ضلع شمال غربی شهر فلاورجان دانست و گفت: وظیفه ما این است که با همت و کار شبانه روزی پروژه های مختلفی را در نقاط مختلف اجراء کنیم.

مهندس محمد علی عزیزی مشارکت شهروندان و اهالی شهر را در اجرای موفقیت آمیز پروژه ها مهم دانست و خواستار همکاری هر چه بیشتر شهروندان برای تسهیل در پیشبرد پروژه های مختلف شهری که اهم آنها پروژه های عمرانی را در بر می گیرد شد.

شهردار فلاورجان از تخصیص اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد (۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰)ریال برای بهره برداری این پروژه خاطرنشان ساخت: این پل در پاسخ به نیاز شهروندان در راستای تسهیل در تردد درون شهری و به ویژه برون شهری شهروندان و نزدیک بودن این پل احداث شده به میدان جانبازان و بلوار امام رضا(ع) برای تردد در مسیر دیگر شهرهای شهرستان از جمله قهدریجان و زازران و… با موفقیت انجام شد.

در این مراسم مهندس محمدعلی عزیزی نیز ضمن ابراز خرسندی از عمل به مطالبه چندین ساله شهروندان در احداث و به بهره برداری رساندن این پل برای استفاده عموم شهروندان و جلب رضایت شهروندان تصریح نمود: بهترین عمل برای ادامه راه شهداء خدمت به شهروندان است و سعی ما بر این بوده و هست که در راه خدمت رسانی به شهروندان فلاورجان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc