کد خبر : 50407
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 15:28

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

بیش از ۲ هزارو ۹۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان فلاورجان در مرحله اخذ سند تک برگ

بیش از ۲ هزارو ۹۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان فلاورجان در مرحله اخذ سند تک برگ
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: بیش از دو هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی فلاورجان در مرحله تغییر نمایندگی و اخذ سند تک برگ به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن قرار دارد

به گزارش نیوز فلاورجان هوشنگ طائی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: سه فقره صورتجلسه تغییر نمایندگی اراضی به مساحت های بیش از ۶۶۲ هکتار، یکهزار و ۵۱۵ هکتار و ۸۱۰ هکتار تنطیم و جهت صدور سند تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسال شده است.

وی اذعان داشت: این اداره همسو با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، صیانت از حقوق بیت المال و اخذ اسناد مالکیت تک برگی اراضی دولتی را از اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان با اشاره به تحصیل و اخذ اسناد تک برگ اراضی دولتی این شهرستان به مساحت بیش از ۳۹ هکتار اذعان داشت: اخذ اسناد تک برگ از وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک جلوگیری کرده و سد راه سودجویان حوزه اراضی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت طرح‌های تفصیلی شهرهای شهرستان فلاورجان بیان داشت: شهر کلیشاد و سودرجان دارای طرح تفضیلی ابلاغ شده است، طرح تفصیلی شهرهای فلاورجان و پیربکران در مرحله تصویب بوده، شهر قهدریجان دارای طرح جامع بوده و طرح تفصیلی شهر ابریشم نیز در حال تهیه است همچنین شهرهای زازران، مینادشت و اشترجان دارای طرح هادی شهری بوده و برای شهر جدید طاد در حال تهیه است.

طایی در رابطه با اقدامات بعمل آمده برای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: با توجه به نبود اراضی دولتی در شهرستان فلاورجان، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان فلاورجان در شهر جدید فولادشهر جانمایی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc