کد خبر : 51253
تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1402 - 9:53

قبور مطهر شهدای شهر قهدریجان به مناسبت هفته کار و کارگر غبار روبی و عطر افشانی گردید.

قبور مطهر شهدای شهر قهدریجان به مناسبت هفته کار و کارگر غبار روبی و عطر افشانی گردید.

به گزارش نیوز فلاورجان در مراسمی که به مناسبت انتخاب سردار شهید محمد کاظم زاده قهدریجانی بعنوان شهید شاخص کارگری کشور و هفته کار و کارگر، صبح امروز ۷ اردیبهشت در سالن گلزار شهدای شهر قهدریجان برگزار گردید، از خانواده سردار شهید کاظم زاده و همچنین تعدادی از کارگران خدوم شهرداری قهدریجان تجلیل و قدردانی

به گزارش نیوز فلاورجان در مراسمی که به مناسبت انتخاب سردار شهید محمد کاظم زاده قهدریجانی بعنوان شهید شاخص کارگری کشور و هفته کار و کارگر، صبح امروز ۷ اردیبهشت در سالن گلزار شهدای شهر قهدریجان برگزار گردید، از خانواده سردار شهید کاظم زاده و همچنین تعدادی از کارگران خدوم شهرداری قهدریجان تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

این مراسم به میزبانی شهرداری قهدریجان، اداره کار و رفاه امور اجتماعی شهرستان، بسیج کارگری شهرستان و حوزه مقاومت بسیج شهید محمد منتظری و با حضور و استقبال پر شور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین مسئولین شهرستان فلاورجان و بخش قهدریجان اعم از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرماندهی انتظامی، بخشداران، روسای ادارات شهرستان و مدیران ارشد شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار گردید.

در پایان این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ کلیه شهداء، مخصوصا سردار شهید محمد کاظم زاده، قبور مطهر شهداء غبار روبی و عطر افشانی گردید.

 

به گزارش نیوز فلاورجانس سردار شهید محمد کاظم زاده در ۲ اردیبهشت سال ۱۳۲۸ در شهر قهدریجان شهرستان فلاورجان متولد شد.

شهید کاظم زاده در سال ۵۳ به استخدام ذوب آهن اصفهان در آمد و در فضای کارگری با گروه های طاغوتی و سر سپرده به مباحثه و مبارزه می پرداخت. او با ارشاد و آگاه سازی کارگران توطئه های گروه های منحرف را افشا می نمود.
سرانجام ایشان در دوم اردیبهشت ماه سال ۶۰ در قله ایمان کردستان به فیض شهادت نائل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc