کد خبر : 523
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1393 - 23:23

بازدید معاونین اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از مدارس شهرستان فلاورجان

بازدید معاونین اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از مدارس شهرستان فلاورجان

یکشنبه ۱۰ اسفند برخی از مسئولین اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارتخانه از دبستان قرآنی انقلاب و مدرسه شاهد میثاق بازدید نمودند. آقای عاقل زاده معاون مدیرکل قرآن نماز و عترت،خانم فاخر کارشناس امور قرآنی اداره کل قرآن نماز و عترت وزراتخانه، آقای حیدری مشاور مدیرکل در امور قرآنی استان اصفهان و آقای عطایی

یکشنبه ۱۰ اسفند برخی از مسئولین اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارتخانه از دبستان قرآنی انقلاب و مدرسه شاهد میثاق بازدید نمودند.

آقای عاقل زاده معاون مدیرکل قرآن نماز و عترت،خانم فاخر کارشناس امور قرآنی اداره کل قرآن نماز و عترت وزراتخانه، آقای حیدری مشاور مدیرکل در امور قرآنی استان اصفهان و آقای عطایی رئیس اداره قرآن نماز و عترت اداره کل استان اصفهان پس از بازدید از فعالیت های انجام شده و در جمع کادر آموزشگاه به مناسبت ۸ اسفند روز امور تربیتی صحبت نمودند.

پس از این دیدارها  آقای عاقل زاده در نشست تحلیلی تخصصی که در مدیریت برگزار شد، طرح چهار موضوع در شورای معاونین را از آقای کمالی خواستار شدند:

۱- توجه ویژه به طرح حفظ موضوعی قرآن

۲- ایجاد دارالقرآن در منطقه

۳- طرح آشنایی دانش آموزان با اهل بیت(علیهم السلام)

۴- طرح جامع فرهنگ نماز در مراکز آموزش و پرورش

آقای کمالی ضمن بیان برنامه های تأکیدی ایشان بر احیای نماز در مدارس اذعان داشتند که ایجاد دارلقرآن در برنامه کاری ایشان بوده و پیگیر این موضوع می باشند. همچنین ایشان تصریح نمودند که با توجه به اینکه ۷۰ درصد مدارس شهرستان تخریبی است، لذا فضا و امکانات برای اجرای طرح های مختلف مناسب نبوده و با حل مشکل فضا و تأمین بودجه لازم می توان ظرح های مختلف امور قرآن و نماز را مطلوب تر اجرا نمود.

 

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc