کد خبر : 52791
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 22:28

توسط بسیج سازندگی صورت گرفت:

فعالیت ۳۵ گروه جهادی در شهرستان فلاورجان/مرمت و بازسازی۳۵ منزل مسکونی محرومان/پرداخت ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات ‌اشتغالزایی

فعالیت ۳۵ گروه جهادی در شهرستان فلاورجان/مرمت و بازسازی۳۵ منزل مسکونی محرومان/پرداخت  ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات ‌اشتغالزایی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان گفت: 35 منزل محرومان و نیازمندان با همت جهادگران بسیج سازندگی احداث و تعمیر شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان دراولین نشست خبری با اصحاب رسانه و فضای مجازی بمناسبت هفته بسیج سازندگی گفت:نهاد ارزشمند بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری  در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شکل گرفت تا برای  تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

وی در ادامه  شعار امسال هفته بسیج سازندگی را «همه با هم، بسیج خدمت‌رسانی» عنوان کرد و افزود:بیش از ۳۵ گروه جهادی در سطح شهرستان فلاورجان تشکیل شده و فعالیت مستمر در سطح شهرستان  واستان و کشور دارند.

سرهنگ رسول قاسمی با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی یادواره سنگرسازان بی سنگر و همایش تجلیل از گروههای جهادی و صندوق های قرض الحسنه برتر ،اردوی جهادی پزشکی با حضور ۱۵ متخصص برتر استان با همکاری هلال احمر ،برگزاری اردوی جهادی فرهنگی و محرومیت زدایی وبرگزاری شب شعر و خاطره جهادی و….از برنامه‌های این هفته است.

وی در ادامه افزود: بسیج سازندگی در عرصه های فرهنگی ،بهسازی و زیبا سازی مدارس خدمات کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری ،خدمات علمی،آموزشی و پژوهشی، خدمات بهداشتی و درمان ، خدمات حمایت ،فنی، حرفه ای و مهارتی،خدمات عمرانی و آبادانی و روستایی فعالیت دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان در ادامه راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مردم یار در محلات و با مشارکت مردم را یکی از ماموریت های ابلاغی به بسیج سازندگی برشمرد و گفت: تاکنون ۶۵ صندوق قرض‌الحسنه مردم یار در سطح محلات شهرستان تشکیل شده است

سرهنگ رسول قاسمی در ادامه  با بیان اینکه  ۱۰۰کارگاه با وام های خود اشتغالی  بسیج راه اندازی شده است عنوان کرد:در راستای ایجاد اشتغال مبلغ ۹۵میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان از طریق بسیج سازندگی شهرستان پرداخت شده است

قاسمی در ادامه با بیان اینکه  ۳۷تن سیمان جهت احداث منازل نیازمندان تخصیص یافته است عنوان کرد :۳۵ منزل از  مددجویان کمیته امداد ، افرادی بی بضاعت و فاقد تمکن مالی  در روستاها و مناطق محروم  به دست گروههای جهادی احداث  تعمیر و باز سازی شده است.

وی در ادامه افزود:در یک کار جهادی بسیج شهرستان فلاورجان  مبلغ۲۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع‌آوری شد .

وی در ادامه عنوان کرد: از ابتدای سال در  راستای سیاست‌های حمایتی  یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی  توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان در ادامه افزود:در راستای اجرای نهضت آسفالت و محرومیت زدایی  تا کنون بیش از یک هزار ۲۲ تن قیر رایگان بین شهر ها و  روستاهای شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ رسول  قاسمی افزود: در اجرای طرح تکریم خانواده بسیج سازندگی بیش از ۳۵سری جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک با همکاری دیگر نهادها  در اختیار خانواده‌ها قرار داده است.

سرهنگ قاسمی در ادامه از راه اندازی ۱۷ پنل خورشیدی خانگی با همکاری اداره برق و بسیج خبرداد و عنوان کرد : در این راستا بسیج سازندگی تسهیلات ۱۳۰ میلیون تومانی را با کارمزد ۴ درصد در اختیارشان می‌گذارد تا با نصب این پنل‌های خورشیدی، برق آن به مدار برق شهرستان تزریق شود.

وی در ادامه افزود:افرادی که خواهان نصب این پنل‌های خورشیدی هستند، شرایطی دارد که می‌توانند به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان مراجعه کنند

. سرهنگ رسول قاسمی فرمانده سپاه فلاورجان در پایان  با اشاره به اهداف کلی بسیج سازندگی عنوان کرد : کمک به محرومیت زدائی،عمران و آبادانی روستاها ،غنی سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه های کار و تلاش،کاهش هزینه های دولت با استفاده از طرح بسیج سازندگی،کمک به رفع مشکلات بیکاری جوانان و… عنوان کرد .

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc